Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dæng, jao... Nå fikk jeg lyst å se den om igjen Kanonfilm! Helt klart en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 selvfølgelig er det det Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Står i "reglene" at man ikke skal kreve hvilket nummer men... nummer 4? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sorry, det hadde jeg ikke fått med meg. Har alltid tenkt på den som "The dead pool", eller den med Jim Carrey Værsågod neste : Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 The Bride of Frankenstein? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Plan 9 from Outer Space Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Plan 9 from Outer Space Best.. Movie.. EVER! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hahaha, den er så vanvittig dårlig at den er dritrå! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Sorry, det hadde jeg ikke fått med meg. Det er ikke akkurat helt slik heller... Det er opp til han som legger ut bildet. Det spørs hvor vanskelig han vil det skal være. Og det spørs om det er lett å se hvilken av filmene i serien det er. Slik at hvis jeg hadde vist et bilde fra Beverly Hills Cop 3 hvor vi kan se det pariserhjulet, så syns ikke jeg det hadde vært nok å bare sagt Beverly Hills Cop. For det er såpass enkelt å se at det er den tredje filmen. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Synd at det tydeligvis er så få som har sett denne: Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Blod sugeren Neida, er det Bram Stoker's Dracula? Endret 7. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Ikke Dracula, men blodsuger er noenlunde dekkende. Den eneste kjente skuespilleren, her bakfra: Endret 7. november 2004 av Njål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå