JimRamse Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Herregud for en apekatt. :!: 9208971[/snapback] Makan til frekkhet. Mannen er jo bare rå. Filmen er foresten i mine øyne den beste han har vært med i. Å nei, det er ikke "Walker Texas Ranger The Movie", selv om han faktisk er Texas Ranger i denne også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 såg det var vel mostly kidding med den da dont fuck with the chuck! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Skal jeg da prøve meg med Silent Rage? If you spell Chuck Norris wrong on Google it doesn't say, "Did you mean Chuck Norris?" It simply replies, "Run while you still have the chance." Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Skal jeg da prøve meg med Silent Rage? If you spell Chuck Norris wrong on Google it doesn't say, "Did you mean Chuck Norris?" It simply replies, "Run while you still have the chance." 9209224[/snapback] Er ikke Silent Rage heller nei. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Her er ett par bilder til... Endret 4. august 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Her er ett bilde til... 9209321[/snapback] Haha :!: "Chuck Norris doesnt use binoculars, he use snipersights" Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ingen av de nevnte. Får slenge ut ett par bilder til da... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det hjalp å få inn David Carradine i bildet, så da skal vi vel fram til Lone Wolf McQuade? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Stemmer det Manx. Litt røffere utgave av en Texas Ranger enn det han er i Walker Texas Ranger serien. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Satser på at denne ikke er alt for vanskelig siden det begynner å bli kvelden snart... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ikke spør meg hvorfor, men det minnet mye om åpningssekvensen til Kiss Kiss, Bang Bang. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Da gidder jeg ikke å spørre hvorfor, men riktig er det... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Oj. Så den igjen ganske nylig, og syntes det var noe lignende med fargene. Husket dog ikke de folkene og skiltene. Jaja, en annen kan fortsette. God natt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) god natt Hr. Jenssen jeg vil gjerne forsette, et lite øyeblikk så skal jeg finne frem bildet edit; har visst nok brukt opp alle oppgavene ;P må komme opp med noen nye vi tar Fruktkake sin oppgave denne gang Endret 4. august 2007 av Cryflopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det må da være A Clockwork Orange. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Riktig. Den rareste filmen jeg har sett bortsett fra Shortbus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Får komme med bilde i morgen, orker ikke begynne å finne fram film nå. Hvis jeg ikke har stått opp før klokka 10, kan noen andre fortsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå