athorb Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det er vel A Better Tomorrow 2 hvis jeg ikke tar helt feil... Reservoir Dogs (beklager måtte bare) 9196155[/snapback] RD er løslig basert på en asiatisk film, og har blitt gjort en slags remake av, også den fra Asia, tror jeg. Fullt mulig at det er en av dem. Men jeg er enig, Reservoir Dogs er kanskje litt vel langt ute Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Den er basert på City on Fire... Edit: Så plutselig at det var gunfreak som hadde lagt ut oppgaven, så da er jeg 100% sikker på at det er ABT2 Endret 2. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Det er vel A Better Tomorrow 2 hvis jeg ikke tar helt feil... Reservoir Dogs (beklager måtte bare) 9196155[/snapback] så klart, de er på vei til århundrets shoot out Endret 2. august 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Legge ut et lite hint i fra den andre enden også kanskje det hjelper... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Erre Blond and Blonder? Ligna da veldig på Pamela Anderson sine .... pupper Og det er vist den eneste filmen hu har spilt i, uten om Scary Movie 3. Lenke til kommentar
KS Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Erre Blond and Blonder? Ligna da veldig på Pamela Anderson sine .... pupper Og det er vist den eneste filmen hu har spilt i, uten om Scary Movie 3. 9196824[/snapback] Hvis det er Pamela ville jeg heller gjettet på Barb Wire Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 minner meg om robinson ekspidisjonen Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Bikini Bandits? Ser ut som en klatrende banditt! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 KoffeinKanin er vel den som har vært mest i nærheten (på en måte), men det er ikke Pamela men en som har jobbet i samme serie... To luringer til fra filmen. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dama er vel Erika Eleniak og filmen er Chasers. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Et par bilder til så rett før leggetid: Et lite nærbildet av en av gutta, den minst kjente av de to Et bilde av damen, men siden det er barn til stede så legger vi på en liten sladd Men jeg er jo ikke en totalt kødd, så her er bildet for alle over 18 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: _crs_ har jo selvfølgelig rett... Endret 2. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg satt her og tenkte "Faen, Manx, din kødd", før jeg åpnet spoiler. Nå er du helten min. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ok, nå har barnerumpene som ikke har sett pupper før fått sett sitt, så her er ny oppgave... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 *cough*queer*cough* Alatriste? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 *cough*queer*cough* Alatriste? Tror du har satt noe i halsen... men ellers har du rett. :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Og off-topic: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ehm....d-d-d-du.... jeg... s-s-s-stikker på do jeg! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå