Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg gjøre en ting klart: Jeg forsvarer oppgavegiverens rett til å velge vanskelighetsgraden på oppgavene selv, men når vanskelighetsgraden er så til de grader på viddene, mener jeg det kanskje bør utformes regler på hyppigheten av nye hint. Sort/hvitt-film fra øst-europa er en slik oppgave som krever hyppigere oppdatering, spesielt i helgene når tråden kanskje bør gå litt raskere for brukerne sin del.

Lenke til kommentar
La meg gjøre en ting klart: Jeg forsvarer oppgavegiverens rett til å velge vanskelighetsgraden på oppgavene selv, men når vanskelighetsgraden er så til de grader på viddene, mener jeg det kanskje bør utformes regler på hyppigheten av nye hint. Sort/hvitt-film fra øst-europa er en slik oppgave som krever hyppigere oppdatering, spesielt i helgene når tråden kanskje bør gå litt raskere for brukerne sin del.

9162944[/snapback]

Ta det med ro, JacEr. Dette er ikke så vanskelig som det kan se ut til. Jeg er sikker på at flere av forumbrukerne her har denne i sin Criterion kolleksjon. Dessuten synes jeg ikke at det bør være noen absolutte krav mht oppdateringsfrekvens selv om enkelte forumbrukere opplever en oppgave som vanskelig. Oppdateringsraten bør som alltid være opp til den enkelte oppgavegiver.

Filmen, som har over 1700 stemmer på IMDB, er forøvrig fra midten av 60tallet.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bsicap0004.jpg

bsicap0004q.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Ta det med ro, JacEr. Dette er ikke så vanskelig som det kan se ut til.

9163046[/snapback]

Alle oppgaver JEG ikke klarer på 5 minutter, er for vanskelig, og bør oppdateres med nytt hint snarest ;)

EDIT: Closely Watched Trains?

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
EDIT: Closely Watched Trains?

9163073[/snapback]

Der ser du, det var ikke så vanskelig allikevel.

Neste gang du får panikkanfall, tell til 100, sett på tenkehetta og vips skal du se at du vet svaret allikevel (som nå). :D

Anyways, din tur, JacEr.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...