Manx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det første bildet ser veldig ut som det er en mann med hatt som heter Edwart Norton, så jeg tror jeg går for Down in the Valley... Lenke til kommentar
wan Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det første bildet ser veldig ut som det er en mann med hatt som heter Edwart Norton, så jeg tror jeg går for Down in the Valley... 8994494[/snapback] Riktig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan jo se om noen har sett denne: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 ÅÅÅ! Hvor er det jeg har sett hun med kort hår? Vet jeg har sett henne. Kanskje deler av en film eller en trailer eller reklame! Gi hint pliis Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Litt tidlig med hint, men filmen er fra denne siden av årtusnet og filmen er fra asia... Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Fei Ying (Silwer Hawk)? (Ren tipping, så bare introen på den filmen og fikk nok...) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Silwer Hawk er ikke riktig, har den stående i hylla, men har ikke fått sett den ennå... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) For ordens skyld: wan hadde helt rett mht oppgaven jeg postet Endret 3. juli 2007 av Montag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 En liten bunke til med bilder så får vi se om det hjelper litt... Har man sett filmen så bør dette hjelpe, damen som har hovedrollen har også spilt i en vestlig film eller to de siste årene... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Riktig det, med mer eller mindre små fine Maggie Q: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Snakker vi The Good German? (er den noe bra?) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Snakker vi The Good German? (er den noe bra?) Det er riktig. Dessverre var den bare litt over middelmådig i mine øyne, selv om det er mange kjente og dyktige navn både foran og bak kamera. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg får vel se om jeg plukker den opp når den kommer på HD DVD, er litt for mye bra foran og bak kamera til å la den gå usett... Da kan noen andre få ta over jeg skal hive meg i bingen om ikke alt for mange minutter og kose puta, så da slipper jeg å legge ut flere bilder eller bekrefte rett/feil svar... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Håper det kommer et svar før i morgen, går på ferie til London i morgen så hvis dere ikke hører fra meg er jeg drept i et terrorangrep. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Må jeg ha noe fra 70-tallet for at det ikke skal bli tatt mens jeg henter meg et glass brus? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Må jeg ha noe fra 70-tallet for at det ikke skal bli tatt mens jeg henter meg et glass brus? Er du sint fordi den ble tatt med en gang? :!: Spør du meg er det bare bra med litt fortgang i tråden også. Ny oppgave... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå