Labraxas Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Tror ikke jeg har sett den siden den helga den hadde premiere på kino i Oslo. Bruker det som unnskyldning for å ikke ta den på første bilde. God film (og imponerende hovedrolle/avslutning på karrieren [den etterpå later vi som om ikke finnes]), men tror jeg på en måte ble ferdig med den da jeg så den på kino. Overlater til noen andre å komme med navnet, og komme med ny oppgave. 8942831[/snapback] Ja denne hovedrolleinnhaveren er virkelig denne filmen, strålende skuespill, som gjør at jeg skammer meg dypt for ikke å ha sett meget mer med han. Edit: Hans kvinnelige medspiller gjør også en meget sterk rolle. Nei, det er ikke Lady in the Water. Endret 25. juni 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Siste bildet minner meg om "Being there", men jeg får det ikke til å stemme med det første bildet Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Being There er kjemperiktig, det øverste bildet leder opp til ett mindre trafikkuhell. Din tur. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 *stolt av meg selv* Ny oppgave: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hmm... har på følelsen at vi skal til India/Tibet/Bhutan.... Den matta fikk meg forresten til tenke på Beatles i deres hippidager, men det er vel tidenes avsporing, eller.... :!: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hmm... har på følelsen at vi skal til India/Tibet/Bhutan.... Den matta fikk meg forresten til tenke på Beatles i deres hippidager, men det er vel tidenes avsporing, eller.... :!: 8943673[/snapback] Lokasjon er riktig, britisk boyband er feil: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er ikke Indiana Jones vel? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er ikke Indiana Jones vel? 8944380[/snapback] Nei, denne filmen er langt nyere, er ca 10 år gammel. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Seven Years in Tibet. 8944417[/snapback] Korrekt. Brad Pitt har definitivt gjort bedre rollevalg enn dette. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Seven Years in Tibet. 8944417[/snapback] Brad Pitt har definitivt gjort bedre rollevalg enn dette. 8944428[/snapback] Helt klart. Boka er dessuten mye bedre - anbefales sterkt. Ny oppgave: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Filmen er under 10 år gammel. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 26. juni 2007 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Filmen er en samproduksjon av 5 land og var Oscar bidraget til et av disse. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Filmen er spanskspråklig. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Caze Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 På tide med en ny oppgave nå vel... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nei, ikke legg ut ny. Vi er ikke mange frames fra å ha hele filmen og da slipper jeg å laste den ned <3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 skal vi bare gå inn på imdb og poste ALLE spanske filmer, så får vi kanskje rett svar. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Det var da svært til manglende tiltro til dette forumets filmkompetanse - litt tidlig å mase om ny oppgave, eller? Jeg for min del er overbevist om at vi har særdeles kyndige folk her som er kapable til å svare på slike oppgaver. Dessuten ville det lett bli kjedelig om man bare skulle poste bilder fra VanDamme filmer eller de siste Hollywoodblockbusterne. Filmens handling foregår i Latinamerika og som dere sikkert har skjønt er denne pjokken sentral. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 26. juni 2007 av Montag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Jeg tror vi har etablert opp til et par ganger at verken utelukkende Hollywood post-1999 eller utelukkende eksistensialistiske romantiske komedier fra Madagaskar er ønskelig, men etter 2-3 bilder er det ikke lenger bildene som er vanskelige, men filmen. Det blir derfor helt unødvendig med flere og flere bilder, da man enten har tatt den etter 2 eller ikke vil ta den. Jeg foretrekker vanskelige bilder fra lettere filmer, enn at man får se samtlige hovedrolleinnhavere i løpet av en bildeserie som strekker seg ut over mange dager, rett og slett fordi vi i slike tilfeller bare sitter og venter på de 3-4 på forumet som har sett slike filmer. Endret 26. juni 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg er så enig så enig, SteffyPants. Kunne vi opprettet en ny tråd for oss som ikke er helt på nivå med Montag, Njål, cun og de andre gigantene her inne? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå