Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer det vet du. Satt akkurat her om dagen å så alle sammen. Bra thrillere synes jeg, men skal legges til at jeg er en stor Tom Selleck fan :)

8889088[/snapback]

Tom har gjort en del ok saker, ja. Har du sett Ike: Countdown to D-Day? (good stuff)

Vel, ny oppgave og denne gangen ikke asiatisk!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
vlcsnap537588gq2.png

vlcsnap537350ko4.png

8889140[/snapback]

Har sett den ja Montag. Likte den veldig godt. Angående filmen du viser bilde av. Har sett veldig lite filmer med Gwyneth Paltrow, så jeg har ingen anelse :)

Lenke til kommentar
Tror nok kanskje jeg ville forslått Infamous.  :hmm:

8891057[/snapback]

Og det gjør du helt rett i. Da er det visst din tur...igjen.

(Btw, er den filmen du postet sist noe tess?)

8892093[/snapback]

Piano Tuner?

Har faktisk ikke sett den ennå, ligger forseglet ('caps'ene var fra anmeldelser) i en av "skal se" stablene. :whistle:

Ut fra anmeldelser kan det muligens være en fordel å være sånn omtrent opplagt men ganske mellow når man skal se den (anmeldelser spriker gasnke voldsomt).

På generell basis kan jeg si at alt jeg har sett av brødrene Quay har vært fascinerende og severdig.

Ny oppgave:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg setter en knapp på noe fransk, jeg kjenner ikke igjen skuespilleren i de første bildene så jeg antar at det ikke er Hammer.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Er snart en klubb med 3-4 medlemmer, denne tråden nå. Og hvor medlemskravet er å ha sett de samme, smale filmene...

8894230[/snapback]

Vel det er jo fordid et ofte blir lagt ut gamle svart hvit filmer og japse filmer ingen har sett så da er det jo ikke noe morro når du aldri for en oppgave det er mulig å løse !!

Lenke til kommentar
Er snart en klubb med 3-4 medlemmer, denne tråden nå. Og hvor medlemskravet er å ha sett de samme, smale filmene...

8894230[/snapback]

Vel det er jo fordid et ofte blir lagt ut gamle svart hvit filmer og japse filmer ingen har sett så da er det jo ikke noe morro når du aldri for en oppgave det er mulig å løse !!

8897243[/snapback]

Det er vel mer på grunn av at de lette oppgavene blir tatt med en gang og de litt mer vanskelige blir liggenede lenger og trenger flere bilder/hint før de blir tatt.

Det jeg skal fram til er se mer film så vil du/dere klare de litt mer vanskelig oppgavene...

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme fra jobb (og en PC-support-runde hos familie).

Ikke softcore, ikke Hammer, men Frankrike er et av landene bak koproduksjonen (selv om filmen nok primært regnes som fra et annet land).

Dama i første bildene er ikke all verdens kjent (har vært med i mange filmer, både hooror og annet, men avsluttet stort sett karrieren relativt tidlig), men ryggen på forrige bildet tilhører en kjent herremann.

Fler bilder:

Lenke til kommentar
Boris Karloff er det ikke... må vel være I Tre Volti Della Paura / Black Sabbath / The Three Faces Of Fear etc etc.

8899909[/snapback]

Det er helt riktig begge deler. :)

Restaurert og latterlig billig for øyeblikket fra Amazon US (anmeldelse av settet @DVD Times og DVD Talk).

Er rimelig sikker på at den boksen ville være midt i blinken for et par av dere (f.eks. noen som har kommet med forslag til oppgaven).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...