Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jean Claude film eller noe? så ut som en 90-talls action film.. litt b-film aktig.

Har det bakerst i hodet men klarer ikke huske. mere hint?

Eller er det den filmen hvor en asiater skal bli verdens beste kampekspert.. de driver å kjemper på noen høye påler på slutten..

Endret av IBICO
Lenke til kommentar
Haha legge ut filmer som kanskje 3 personer i hele Norge har sett. Den heter Zzyzx. Noen andre kan fortsette, gidder ikke sitte her i sommervarmen og vente på at noen skal svare.

8868844[/snapback]

Tror nok det er ganske mange flere som har sett den. Det er ganske imponerende hva folk her inne faktisk har sett..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det går faktisk ann å trykke på bildet, slik at det blir større. Hvis du mente det var liten selv da, så finn fram mikroskop :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det går faktisk ann å trykke på bildet, slik at det blir større. Hvis du mente det var liten selv da, så finn fram mikroskop :)

8871632[/snapback]

er for alt for å trykke

Lenke til kommentar
Tror nok det er ganske mange flere som har sett den. Det er ganske imponerende hva folk her inne faktisk har sett..

Zzyzx er en totalt ukjent lavbudsjettsfilm, ikke bare i Norge, men kloden over. Har mange nordmenn sett den så er jeg imponert.

Siste bilder er forresten Summer School. Fortsett den som vil. God natt.

Lenke til kommentar

Zzyzx er en totalt ukjent lavbudsjettsfilm, ikke bare i Norge, men kloden over. Har mange nordmenn sett den så er jeg imponert.

Siste bilder er forresten Summer School. Fortsett den som vil. God natt.

8872435[/snapback]

du er flink du :thumbup: *klappe crs på skulderen*

god natt crs , sov godt :thumbup:;)

Lenke til kommentar
Da griper jeg sjansen :D

Som vanlig tror jeg at jeg kommer med en liten nøtt, inntil svaret forekommer tre minutter senere. Prøver, iallfall :) Kan oppdatere med nytt bilde i morgen om ingen tar den før jeg legger meg (noe noen nok gjør).

post-75844-1181953887_thumb.png

Goscinny ;)

8872471[/snapback]

Er det American Pie, The Wedding? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...