Montag Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ny oppgave. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Haha, den er god. Din tur, Crs. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 For de som ikke visste det var det altså Children Of Men. Ok, ny oppgave (for ordens skyld gjorde jeg litt "sensurering"). Lenke til kommentar
EDB Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Uten å ha sett den så tipper jeg Shortbus. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Uten å ha sett den så tipper jeg Shortbus. Jepp, tror ikke det er så mange filmer med "ejakulere seg selv i fjeset"-scener å velge blant. Lenke til kommentar
Sodam Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan det være The Beautiful Country? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er feil. Filmen er nyere enn som så. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 bare gammle filmer her jo slike med vanskelig navn så jeg ikke har sjangs på jo kom med en lett en da ! en fra 2000 og oppover --> Lenke til kommentar
EDB Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fortsatt ikke riktig, bare riktig år. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Peaceful Warrior. Btw, er den noe bra? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dersom forrige svar var feil, ønskes flere hint... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dersom forrige svar var feil, ønskes flere hint... 8560472[/snapback] Vel, Nolte har vel ikke spilt bensinstasjons-jockey i så mange andre filmer, så jeg er rimelig sikker på at du har rett. Tror du trygt kan legge ut ny oppgave. Og det har gått godt over tida for ytterligere oppdateringer uansett, så alternativet er vel fritt fram for førstemann. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Da trår jeg til med denne. Hva heter filmen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: La til et ekstra bilde siden det er mandag. Endret 7. mai 2007 av Montag Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Det er Wonderland, eller hva? Edit: Skulle svart med litt mer usikker tone merker jeg, for nå ble jeg i tvil. Synes bare han karen var veldig lik kompissen til Holmes. Endret 7. mai 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er Wonderland, eller hva?Edit: Skulle svart med litt mer usikker tone merker jeg, for nå ble jeg i tvil. Synes bare han karen var veldig lik kompissen til Holmes. 8561218[/snapback] Bra jobbet, Bruckiania. Det ser ut for at det er din tur. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jaggu, det hadde jeg ikke trod. Ny film: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ga kanskje litt lite det bildet der. Ikke all verdens å gå etter på de neste bildene heller, men her kommer de i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå