Njål Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Diverse bilder på hjemmesida, under linken Dill. Bildene er litt haphazard gjort, ettersom de er tatt (og lagt online) når folk på andre forum har spurt om noe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Not bad, njål... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hakke sett så mye anime på ett sted noen gang jeg trur jeg Men Noen fler hint eller, denne var vist litt for vanskelig. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Flere hint: Britisk film, løselig basert på et eventyr nedskrevet av en kjent skandinav, co-directed, co-written, co-produced av to menn som jobbet mye sammen. Den ene lagde ca 10 år senere en film som gjorde ham intenst upopulær i det samtidige England (og stort sett overalt der den ble vist, forbudt i mange land), men som i dag har smått klassiker-status. Fra å ha hatt smått superstjerne-status gikk han etter denne filmen til å være persona non grata i England, og det gikk rundt ti nye år til han fikk lage 'ordentlig' film igjen. Og det er et hint til oppgave-filmens tittel i (de fleste) bildene. Endret 28. oktober 2004 av Njål Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tror nok det er bare å gi opp ja Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er helt fullstendig blank. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 The Red Shoes - De røde skoe. Det er i hvertfall et eventyr skrevet av H. C. Andersen som heter det (ser nå at det kan stemme etter en kjapp sjekk på imdb?). Kan det være det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er jo bare ultra alternative rare filmer jo. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 The Red Shoes - De røde skoe. Det er i hvertfall et eventyr skrevet av H. C. Andersen som heter det (ser nå at det kan stemme etter en kjapp sjekk på imdb?). Kan det være det? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Noen andre får legge ut et nytt bilde, jeg kommer ikke på et forslag i farten. (Njål, det var ikke mulig å få samlingen din som belønning for at jeg klarte oppgaven? ) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Nei, tror ikke det. Burde være lett å finne, selv om man ikke har sett den: Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 ny oppgave Egentlig et lite skudd i blinde siden eg ikkje husker akkurat den scena der men: The last of the mohicans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå