Njål Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Fra samme land som forrige oppgave, men rundt 20 år nyere. Fler bilder: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Etter å ha sett de siste par bildene, mener jeg at filmen heter Pauline à la plage/Pauline at the Beach. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dette er Pauline, og hun er ganske riktig på stranda. Din tur! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 På tide med en lett en... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg liker ikke din form for humor, Montag Hver gang du sier at nå skal vi ta en lett en, kommer det i sort/hvitt med asiatiske mennesker. Jeg har iallfall ikke sjans på dem. Asiatisk i sorthvitt er ikke det jeg ser mest av ... Likevel må det vel kanskje være slik for at Njål, cun, DoctorMacabre, EDB og dere andre filminteresserte skal få en utfordring Goscinny Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Flere bilder gjør det lettere... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Filmen er IKKE koreansk, men japansk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nærliggende å foreslå Kurosawas filmatisering av Dostojevkis Idioten. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Nærliggende å foreslå Kurosawas filmatisering av Dostojevkis Idioten. 8514436[/snapback] Veldig nærliggende faktisk. Skjønte dette ville bli for lett. Din tur ... igjen ?? ! :!: Btw, regner med at du har denne samt resten av Kurosawas mesterverk i hylla, eller? Endret 1. mai 2007 av Montag Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nærliggende å foreslå Kurosawas filmatisering av Dostojevkis Idioten. 8514436[/snapback] Veldig nærliggende faktisk. Skjønte dette ville bli for lett. Din tur ... igjen ?? ! :!: Btw, regner med at du har denne samt resten av Kurosawas mesterverk i hylla, eller? 8514627[/snapback] Har denne, og de fleste av Kurosawas filmer i forskjellige hyller, ja, dog ikke alle; Sett mange på kino, noen finnes ikke i anstendige versjoner, andre føler jeg ikke for (har f.eks. sett Dô desu ka den på kino et par ganger, og er glad for det, men ikke en film jeg har lyst til å se hjemme, og kanskje ikke se igjen i det hele tatt. Og ikke stor fan av filmene etter Ran). Noe nyere og mer mainstream: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har ikke sett Hot Fuzz, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har ikke sett Hot Fuzz, men verdt et forsøk. 8514993[/snapback] Absolutt verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Verken asiatisk eller svart/hvitt. ^^ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Siste bildet minnet om Stalker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Korrekt. Du er velkommen til å fortsette. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 På tide med ny oppgave. (Kramstogen & Goscinny, fornøyd nå?) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hæhæh! ja nå er jeg kjempefornøyd Aner ikke hva det er Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 For de som lurer, dette er ikke noen Disneyfilm. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Sero hiki no Gôshu/Gauche the Cellist av Isao Takahata (den ene grunnleggeren av Studio Ghibli). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Når du skriver "(Kramstogen & Goscinny, fornøyd nå?)" når de klager på asiatiske filmer, så kan du ikke poste en ny asiafilm. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå