Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er La Jetée.

 

@Kramstogen: Gjetter på at bildene har han hentet fra en anmeldelse, men tror de fleste som deltar mye her enten leter fram bilder på nettet, eller har fysiske originale DVD'er av filmene de poster.

I hvert fall er det slik med meg.

8501501[/snapback]

 

Det tok sin tid, men du kom med rett svar til slutt, Njål. Hadde ikke ventet annet heller.

:thumbup: Din tur ... igjen.

 

Kramstogen: Husk at det som er vanskelig for deg kan være lett for andre. Jeg har forresten pent lite av filmer på PCen, fysiske media dominerer som for de fleste andre her inne.

 

Til de av dere som ikke har sett La Jetée anbefales den på det varmeste. Denne scifi filmen (3. verdenskrig er over, jorden ligger i ruiner og de få gjenlevende begynner å undersøke muligheten for tidsreiser) er utelukkende basert på stillbilder og varer kun 28 min.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Det tok sin tid, men du kom med rett svar til slutt, Njål. Hadde ikke ventet annet heller.

:thumbup:  Din tur ... igjen.

Første gangene jeg var inne ville ikke bildene laste helt, og hadde ikke egentlig tid heller (bedt om å komme på åpningen av en ny restaurant). Da jeg sjekket nå tenkte jeg først "ingen anelse" før jeg gjorde et doubletake og så at det hadde jeg absolutt. :p

Til de av dere som ikke har sett La Jetée anbefales den på det varmeste. Denne scifi  filmen (3. verdenskrig er over, jorden ligger i ruiner og de få gjenlevende begynner å undersøke muligheten for tidsreiser) er utelukkende basert på stillbilder og varer kun 28 min.

8501563[/snapback]

Du glemte å ta med at filmen 12 Monkeys er basert på den.

 

Ny oppgave:

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...