L@sse Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Første som slo meg var Donald O'Connor i Singin' in the Rain. 8497159[/snapback] Trenger jeg egentlig å bekrefte? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg regner det som en bekreftelse (men ja, jeg var ikke helt sikker, kom fram til det gjennom "hmm, Gene Kelly-film, men ikke han som danser på bildene....... hmmmmmmmmm.... han andre fyren i SitR? Tror det>slå opp navnet). Ny oppgave, ny klassiker: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dette ser ut til å være en av de der fotballfilmene amerikanere elsker. Hmmm, kan det være "Knute Rockne All American "? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fotball er på sett og vis riktig: men det er ikke hovedsjanger: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ser ut som noen blir voldtatt ! :|: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tro om det ikke er Marx brothers og deres "Horse Feathers"? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tro om det ikke er Marx brothers og deres "Horse Feathers"? 8497842[/snapback] Horse Feathers er helt riktig. "Whatever it is, I'm against it!" Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Over til en annen sjanger. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 29. april 2007 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Filmen er ikke amerikansk. Den har en høyst respektabel imdb score. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Filmen er fransk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Filmen er fra tidlig på 60tallet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Herregud Montag du poster bare en masse mongo vanskelige filmer! har du alle disse på pc'en din?? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er La Jetée. @Kramstogen: Gjetter på at bildene har han hentet fra en anmeldelse, men tror de fleste som deltar mye her enten leter fram bilder på nettet, eller har fysiske originale DVD'er av filmene de poster. I hvert fall er det slik med meg. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Han har spillt det av enten fra en DVD eller en videofil på PC-en ettersom han har tatt et skjermbilde med videospilleren VLC Media Player siden filnavnet begynner på vlcsnap. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Det er La Jetée. @Kramstogen: Gjetter på at bildene har han hentet fra en anmeldelse, men tror de fleste som deltar mye her enten leter fram bilder på nettet, eller har fysiske originale DVD'er av filmene de poster. I hvert fall er det slik med meg. 8501501[/snapback] Det tok sin tid, men du kom med rett svar til slutt, Njål. Hadde ikke ventet annet heller. Din tur ... igjen. Kramstogen: Husk at det som er vanskelig for deg kan være lett for andre. Jeg har forresten pent lite av filmer på PCen, fysiske media dominerer som for de fleste andre her inne. Til de av dere som ikke har sett La Jetée anbefales den på det varmeste. Denne scifi filmen (3. verdenskrig er over, jorden ligger i ruiner og de få gjenlevende begynner å undersøke muligheten for tidsreiser) er utelukkende basert på stillbilder og varer kun 28 min. Endret 29. april 2007 av Montag Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det tok sin tid, men du kom med rett svar til slutt, Njål. Hadde ikke ventet annet heller. Din tur ... igjen. Første gangene jeg var inne ville ikke bildene laste helt, og hadde ikke egentlig tid heller (bedt om å komme på åpningen av en ny restaurant). Da jeg sjekket nå tenkte jeg først "ingen anelse" før jeg gjorde et doubletake og så at det hadde jeg absolutt. Til de av dere som ikke har sett La Jetée anbefales den på det varmeste. Denne scifi filmen (3. verdenskrig er over, jorden ligger i ruiner og de få gjenlevende begynner å undersøke muligheten for tidsreiser) er utelukkende basert på stillbilder og varer kun 28 min. 8501563[/snapback] Du glemte å ta med at filmen 12 Monkeys er basert på den. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bruce Willis og Brad Pitt eller en haug med stillbilder? Rart at La Jetée ikke er mer kjent. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bruce Willis og Brad Pitt eller en haug med stillbilder? Rart at La Jetée ikke er mer kjent. 8502271[/snapback] Massene vil som kjent alltid bedras. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå