Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uten å kunne si at jeg har sett filmen.

 

Homme qui plantait des arbres, L'?

8455210[/snapback]

Det var da ikke måte på direkte kopiering fra imdb, da! :!:

L'Homme qui plantait des arbres/The Man Who Planted Trees er riktig, og til den tidligere diskusjonen om gode shorts er det en grunn til at denne ligger på topp (selv ville jeg nok også sette f.eks. Skazka skazok/Tale of Tales over de fleste andre som ligger på Top10@imdb, og definitivt foran Caprino'ene, samme gjelder La Jetée).

 

Din tur!

Lenke til kommentar
L'Homme qui plantait des arbres/The Man Who Planted Trees

8455302[/snapback]

Du vet vel ikke tilfeldigvis om et sted på Internett man kan se den lovlig?

8455845[/snapback]

Hvis du mener kjøpe DVD er den med i Un hommage à Frédéric Back-boksen (som jeg har, fikk min amerikanske kjæreste til å bestille fra et eller annet sted som ikke sender utenfor det amerikanske kontinent), både dette settet og en enkelt-disk er tilgjengelig (regner med som importutgaver) fra Frankrike, f.eks. fra Fnac (boks, enkelt-disk).

(Skulle du ville prøve deg på Skazka skazok/Tale of Tales også er den på Masters of Russian Animation #3, billig fra DVD Pacific).

Lenke til kommentar

Hvis en film er kopirettsbekyttet (noe det meste lagd de siste veeeldig mange årene er) er å legge den ut på YouTube brudd på kopiretten (med mindre rettighetshaver eksplisitt har tillatt det).

Siden du spurte om lovlig så jeg ikke noe poeng i å lete etter/link'e til ting der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...