Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Btw, jeg sitter på Pathe utgaven med engelske subs. Er du avhengig av norske, eller?

8147071[/snapback]

:!:

Nei, engelske går vel så bra som norske.

Det var mer det at premiereversjonen var på 160 minutter, kinoversjonen i Tyskland var 170 minutter, mens de som er ute med engelske undertekster er 144 minutter (PAL-versjonene ca 138 pga speedup).

Den nederlandske skal være identisk med premiere-versjonen, men har kun nederlandske tekster.

De som så den opprinnelige utgaven på kino holder stort sett en knapp (eller flere) på den versjonen.

Ny oppgave:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Btw, jeg sitter på Pathe utgaven med engelske subs. Er du avhengig av norske, eller?

8147071[/snapback]

:!:

Nei, engelske går vel så bra som norske.

Det var mer det at premiereversjonen var på 160 minutter, kinoversjonen i Tyskland var 170 minutter, mens de som er ute med engelske undertekster er 144 minutter (PAL-versjonene ca 138 pga speedup).

Den nederlandske skal være identisk med premiere-versjonen, men har kun nederlandske tekster.

De som så den opprinnelige utgaven på kino holder stort sett en knapp (eller flere) på den versjonen.

I håp om å lokke et par bilder til ut av deg, smeller jeg til med "The Man Who Would Be King".

OT: Om du ikke har fått sett "La Reine Margot" pga at du ikke får den nederlandske releasen med eng. subs, synes jeg du burde unne deg den engelske releasen i mellomtiden. Dette er jo en knakende god film. :)

Ang. kutt har DVD Times dette å si: "...most of the edits were made for pacing and length reasons (though the massacre scenes apparently were originally longer and involved a semi-notorious whipping scene) and in truth, these cuts have probably been beneficial to the film’s fluidity."

Lenke til kommentar
I håp om å lokke et par bilder til ut av deg, smeller jeg til med "The Man Who Would Be King".

OT: Om du ikke har fått sett "La Reine Margot" pga at du ikke får den nederlandske releasen med eng. subs, synes jeg du burde unne deg den engelske releasen i mellomtiden. Dette er jo en knakende god film.  :)

Ang. kutt har DVD Times dette å si: "...most of the edits were made for pacing and length reasons (though the massacre scenes apparently were originally longer and involved a semi-notorious whipping scene) and in truth, these cuts have probably been beneficial to the film’s fluidity."

8149117[/snapback]

Den kortere versjonen ble klippet ned av Disney for internasjonal distribusjon. Jeg har sett hva det har ført til på andre filmer, og stoler på folk som har sett begge versjonene.

Siden du ba om flere bilder:

Lenke til kommentar
Det var da svært så sta du var da. :D 

Kunne jo selvfølgelig vært moro å få se premiereversjonen, så jeg googlet litt og fant

dette - 155 min med engelske undertekster. Bestiller du, eller? :!:

8149314[/snapback]

Husker jeg ikke alt for feil er angivelsen av tid feil på den, det er samme versjon som i UK. Folk var møkk-sure på de internasjonale forumene da den kom ut, de hadde regnet med at det var den lange utgaven.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg tror jeg vet hvilken film dette er! kan det være Mun ching sap daai huk ying/A Chinese torture chamber stroy?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Pokker, det var mitt beste forslag. A Chinese Torture Chamber story har jo tidenes kamp-/porrscene :!:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hva er det som stikker ut av den tønnen? Den lange tingen. Penisen hans eller? :p

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hmm, hver gang det kommer sånne bilder, tenker jeg alltid "Sansenes Rike". Der hugges mannlige kjønnsorganer også av. Heldigvis har jeg så godt som fortrengt den filmen, så jeg husker ikke på mye annet enn en kuk som blir hogd av, og ei gammel dame som dør av å ha sex eller noe sånn.

Anyway, det er vel ikke Sansenes Rike?

Lenke til kommentar

Filmen er også kjent for ryktene om at den ble produsert/backet av triadene (kinesisk "mafia"). Bl.a. r det en del nakenscener med HK-skuespillere som ellers aldri stilte særlig lettkledd (ryktene sier at de strengt tatt ikke hadde all verdens valg).

F.eks.:

For å fortsette bildeserien fra tidligere:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...