Labraxas Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Så denne svært unerholdene filmen istad, hva heter den for no'? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Big Touble in Little China! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hehe, ja du tok den ja, det er riktig. Svært cool film, med svært mange coole karakterer, de tre på bildet er bare tre av mange. Din tur. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 megafilm! "hollow? fuck it." i dag skal jeg først se The Departed, så skal jeg skue denne: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Det er "The Prestige" EDIT: Fjernet litt 141414... Endret 3. februar 2007 av JacEr Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 JacEr visste svaret. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Yay! Min tur: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Flere bilder: Hint: I 2005 ble det laget en lissom-biografisk film om datteren til mannen til høyre på siste bildet. Denne filmen er også ganske kjent, og oppgave-filmen blir nevnt i den. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 The Manchurian Candidate, originalen. Super film. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Njål, du vet jo alt om film Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Bekrefter Njåls svar. Datteren til Laurence Harvey er "Domino" Harvey, spilt av Kiera Knightley i Tony Scotts "Domino". Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: Var det ruter dame på siste bildet som gav svaret bort? Endret 3. februar 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Bekrefter Njåls svar. Datteren til Laurence Harvey er "Domino" Harvey, spilt av Kiera Knightley i Tony Scotts "Domino". Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: Var det ruter dame på siste bildet som gav svaret bort? 7866033[/snapback] Umm, har faktisk brukt filmen som oppgave selv tidligere, men husket ikke hvor jeg hadde de første bildene fra. Sett 2 med bilder gjorde det klart (det første bildet, soldatene, tror jeg er omtrent det samme som jeg brukte da jeg la den ut). Noen andre kan overta, tror jeg skal finne meg en film til å se i kveld. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Great, har lite å finne på ikveld så jeg poster en ny en: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 det er Jørgen Prochnow? da gjetter jeg på Beerfest. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Da Dimitrij har logget av, vil jeg bare påpeke at bildet han har brukt er bilde nr 19 av 44 i IMDbs bilder fra "beerfest", og mener det må kunne brukes som bekreftelse slik at vi kan fortsette Endret 4. februar 2007 av JacEr Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Nå er toro2 logget av, så kanskje noen andre vil legge opp bilde? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Han har da 8 timer på seg, noe reglene er klar på. De sier ingenting om hvem som trenger å bekrefte oppgaven. EDIT: Leif Endret 4. februar 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Da Dimitrij har logget av, vil jeg bare påpeke at bildet han har brukt er bilde nr 19 av 44 i IMDbs bilder fra "beerfest", og mener det må kunne brukes som bekreftelse slik at vi kan fortsette 7866261[/snapback] Bøtt åff kårs. Riktig svar. Toro sin tur. Endret 4. februar 2007 av Dimitrij Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Tror det er Straw Dogs jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå