Svein_Jarle Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg tenker Oldboy, men det er vel litt for lett... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg tenker Oldboy, men det er vel litt for lett... 7766118[/snapback] Det er i hvert fall for feil....... Nyere enn Oldboy også. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 har en lei fornemmelse av at jeg aldri har sett denne filmen før.. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 De første bildene minnet meg litt om Danny the Dog. Husker ikke helt hva slags mat han fikk, men kan jo ha vært noe sushi. Tho mistet litt tro når de andre bildene kom. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 De første bildene minnet meg litt om Danny the Dog. Husker ikke helt hva slags mat han fikk, men kan jo ha vært noe sushi. Tho mistet litt tro når de andre bildene kom. 7767250[/snapback] Danny the Dog er allerede foreslått av toro2, og er fremdeles like feil. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Oh, det var det gitt, hoppet over innleggene og så bare på bildene jeg. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Den er nyere enn Oldboy, så er 2003+. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ramler det inn flere hint snart? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hovedpersonen spilles av en som er ganske kjent (i sitt land) for en del fløtepus-roller, og er også en popstjerne, men regner med at de fleste her har sett ham en ganske kjent (og god) filmserie. Selv om han ser ganske annerledes ut i denne filmen (særlig i forhold til sitt idol/fløtepus-image) skulle det være mulig å kjenne ham igjen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Er denne filmserien en del av mainstream popkultur? EDIT: Egentlig skrev jeg vel mainstream to ganger der. Endret 21. januar 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er denne filmserien en del av mainstream popkultur? EDIT: Egentlig skrev jeg vel mainstream to ganger der. 7770921[/snapback] Mainstream popkultur er vel å overdrive, men tror likevel mange som er faste gjengangere her har sett i hvert fall deler av serien (første filmen har gått på norsk TV) og/eller en remake. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jeg får ta en råkjangs, siden jeg er relativt sikker på at det er Edison Chen på det siste bildet og tipper på Gong wu? Siden den var nyere en Oldboy (2003) det var jo samme året som Infernal Affairs 3 kom, men det kan jo være den også er en stund siden jeg så den nå... Er ikke det riktig så har jeg kanskje hjulpet noen andre på vei Edit: La til litt roing... Endret 21. januar 2007 av Manx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg får ta en råkjangs, siden jeg er relativt sikker på at det er Edison Chen på det siste bildet og tipper på Gong wu? Siden den var nyere en Oldboy (2003) det var jo samme året som Infernal Affairs 3 kom, men det kan jo være den også er en stund siden jeg så den nå... Er ikke det riktig så har jeg kanskje hjulpet noen andre på vei Edit: La til litt roing... 7771422[/snapback] Edison er riktig som hovedperson, ja, men Gong wu er feil film. Og Infernal Affairs er ganske riktig filmserien jeg siktet til (men som oppgaven ikke er en del av) der mange sikkert har sett Edison tidligere. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skal jeg gå for A-1 Headline da, jeg har den selv men har ikke fått sett den ennå... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skal jeg gå for A-1 Headline da, jeg har den selv men har ikke fått sett den ennå... 7771521[/snapback] Alle gode ting er tre......... Fremdeles feil :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det var da som pokker, jeg har i hvertfall hjulpet noen andre godt på vei (er jo ikke så mange filmer igjen å velge mellom ). Da gidder jeg ikke mer, nå står Buffy for tur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå