SnowDOG_ Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 satte opp kontrasten og så litt mer men hadde ikke klart den anyways. Tar meg friheten og sparker ballen videre: Hvilken film er det? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hvilken film er det? Får fortsatt ikke til screenshots, men jeg tipper det er "punch-drunk love"... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Pokker... Får ikke til å ta screenshots... Har aldri prøvd det før. Har prøvd de tipsene som står tidligere i tråden her. Kaster ballen videre inntil videre... Hva er det du bruker til å avspille Dvder med? Hvis jeg tar screenshot av skjermen med print knappen, viser dvd bildet bare svart skjerm. Men når jeg spiller av med feks Power Dvd og bruker snapshot kanppen der(et lite kamera) så går det fint. Må lime det inn i et billedprogram altså. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Pokker... Får ikke til å ta screenshots... Har aldri prøvd det før. Har prøvd de tipsene som står tidligere i tråden her. Kaster ballen videre inntil videre... Hva er det du bruker til å avspille Dvder med? Hvis jeg tar screenshot av skjermen med print knappen, viser dvd bildet bare svart skjerm. Men når jeg spiller av med feks Power Dvd og bruker snapshot kanppen der(et lite kamera) så går det fint. Må lime det inn i et billedprogram altså. Fikk det til nå. Brukte InterVideo WinDVD. Men tilbake til topic: Tror altså det er Punch-drunk love... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Hvilken film er det? Får fortsatt ikke til screenshots, men jeg tipper det er "punch-drunk love"... Yup. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Ok... Her kommer en som burde være mycket lett.... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Apocalypse Now Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 The Goonies Lenke til kommentar
danielR Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Jeg satser på Snake in the Eagle's Shadow (She xing diao shou). edit: fillern. Er jo samme skuespillere da, så det kunne like gjerne ha vært det. Endret 24. august 2004 av danielR Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Jui kuen? Drunken Master is correct, din tur. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Beklager ventetiden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) High Fidelity Endret 24. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
danielR Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Uhm.. bildet ditt har visst hotlink-sperre, zeph. Mulig det synes for deg siden du har besøkt siden hvor du fant det, men her går det heller dårlig. Ser forresten av adressen at det dreier seg om #(sensurert for å gi noen andre sjansen)# Endret 24. august 2004 av danielR Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Var jo ikkje lov å jukse Lenke til kommentar
danielR Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Var jo ikkje lov å jukse var jo nødt til det da... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Eg fant ut at linken kanskje var litt dårlig, og litt stort bilde, så eg rezisa og skifta link etter 1 minutt. Tar ein til Endret 24. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Hei hei ..nå må dere holde an litt her! Det var IKKe riktig svar på mitt bilde High Fidelity hadde jo jeg forrige gang. Dette bildet er fra en helt annen film. Dere må da kunne vente til det er bekreftet om det er riktig eller ikke, det gjelder vel ikke livet dette her?? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Beklager ventetiden. [img...]http://home.no/bangor/quiz.jpg[/img] Butterfly Effect. Denne leken er IKKE vanskelig, for F! Les litt da, folkens, seriøst. Les alle poster før du poster selv. Endret 24. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Butterfly effect er correct Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå