Scrim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Chronicles of Riddick er korrekt! Stemmer at det er jenta fra enern det der ja! Forrandret seg litt kanskje? Feil, det der er ikke hun fra Pitch Black. This on the other hand er hun fra Pitch Black: http://imdb.com/gallery/hh/0341587/HH/0341...ffith,%20Rhiana Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Når jeg sa at det var jenta fra enern (Pitch Black) så mente jeg at hun i filmen (Keira/Jack) og ikke at det var samme person i virkeligheten... Det skal godt gjøres å vokse så fort Endret 8. oktober 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Når jeg sa at det var jenta fra enern (Pitch Black) så mente jeg at hun i filmen (Keira/Jack) og ikke at det var samme person i virkeligheten... Det skal godt gjøres å vokse så fort Ok, jeg har ikke sett filmen, er jack og keira samme person? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Når jeg sa at det var jenta fra enern (Pitch Black) så mente jeg at hun i filmen (Keira/Jack) og ikke at det var samme person i virkeligheten... Det skal godt gjøres å vokse så fort Ok, jeg har ikke sett filmen, er jack og keira samme person? Ja, men hun ville ikke hete Jack lenger for hun fant sin feminine side... Hun ville late som hun var gutt i Pitch Black så hun ikke skulle bli en belastning for resten av gruppa! Egentlig heter hun vel egentlig hverken Keira eller Jack men... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Greit da tar eg meg frisheten og poster nytt bilde. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ali (the movie) med will smith. ALi og malcomX går bortover gata etter at ali er blitt litt kjent. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tøft forum trur æ skal følge dere å gjette Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) *Coming Soon* Edit: Tok en litt vanskligere denne gangen, men fortsetter med litt spesielle filmer da. En av de beste kara i det forige århundre. Endret 8. oktober 2004 av bugbear Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Mermaid Frolics? Endret 8. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Monty Python's Flying Circus Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nei og nei, men hovedpersonen er med i monty python ja. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 tja. Tror det er fra ganske tidlig hvertfall. Gjør et forsøk til: How to irritate people? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Yes, riktig.... John Clees on how to irritate people. Er fra 1968 så er ikke så gammel. Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) *Slettet* Bare gløm det jeg skreiv Endret 9. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå