Mala Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Er det inn å poste minimale bilder om dagen? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Bildet var litt lite, ja. Fyren som står med ryggen til ligna litt på Edward Norton, så jeg får bare gjette... American History X? Etter at Derek har kommet ut av fengsel? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 jeg gjetter på Flght clubb Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Definitivt Fight Club Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 fight club it is Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 sorry for dårlig og lite bilde, men de andre jeg fant ville gjøre det alt alt alt for lett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 er det sniper eller the subsitute? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 nei!! woo hoo ble ikke tatt på første forsøk, nå ble jeg glad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 brothers in arms? er sikker på at det er Raymond Cruz på bilde Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 også feil, han spiller en karakter som er mest kjent for å være med i en spill serie som har tapt seg velig Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Nei nei nei! Det der er da Clear and Present Danger! Karakteren heter Chavez (Domingo Chavez, that is), spilt av Raymond Cruz. Han er vel kanskje mer kjent globalt sett for å være med i Rainbow Six boka, og ikke bare spillene? EDIT: Men ja, spillserien har tapt seg. Hestemøkk er snadder i forhold til Rainbow Six 4. Vegas ser ut til å bli en tøddel bedre, men det hjelper ikke mye. Middelmådighet på det beste. Elsker alle RS-spillene til og med Raven Shield (3'ern), så en kan godt si at jeg ble dypt skuffet når 4'ern kom og viste seg å være noe oppgulp surt fra folk som fortjener ei kule i pannebrasken. EDIT2: Om det ved noen sjanse skulle vise seg å være rett, så lar jeg oppgaven gå videre. Endret 19. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 da var riktig, og hen er mer kjent fra spillene enn boka, da den vanlige person som leser boka hukser ikke så mange karakterer fra den, men alle som spiller R6 spillene har han som favoritt Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Here we go! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Det er vel Frankenstein! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Det er det. Måtte kutte ut ansiktet hans, da det hadde blitt altfor lett med. Den kan forøvrig anbefales hvis man tåler 30-tallsfilm. Bedre enn Dracula fra samme år. Til informasjon: Dracula er den mest portretterte figuren i skrekkfilmer (161 ganger). Andreplassen, Frankensteins monster, har "bare" blitt filmet 117 ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Det er det. Måtte kutte ut ansiktet hans, da det hadde blitt altfor lett med. Den kan forøvrig anbefales hvis man tåler 30-tallsfilm. Bedre enn Dracula fra samme år. Til informasjon: Dracula er den mest portretterte figuren i skrekkfilmer (161 ganger). Andreplassen, Frankensteins monster, har "bare" blitt filmet 117 ganger. 6894860[/snapback] Nah jeg foretrekker Lugosi, er ingen stor Karloff-fan. Dvdfilmene mine befinner seg et annet sted for øyeblikket, så noen andre kan fortsette denne fabelaktige quizzen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Og da fortsetter vi med denne. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Litt mer hjelp...... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Begynner det å ringe noen bjeller? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Noen som har lyst å komme med et forslag nå? Endret 19. september 2006 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå