Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

O rly? Sin City.  :cool:

-----

Poster nytt bilde.

6503970[/snapback]

Det er den morsomste filmen som er laget siden Blues Brothers i 1980, Broken Lizard's Super Troopers :w00t:

Edit:

Bilde kommer, skal bare få i meg litt mat først :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke riktig det heller, men nå er det bare en igjen og da mener jeg ikke Roast of Denis Leary siden du er inne på imdb :)

Underlig nok så sto den ikke der :hmm:

Edit: Nå hjelper det vel litt håper jeg...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Flott film. Jeg synes den er MYE bedre enn Gods & Generals. G&G blir alt for faktabasert og kjedelig. Gettysburg har også selvsagt massevis av fakta, men den føles ikke like langdryg - tross det at den faktisk er lengre enn G&G.

Uansett, ny film:

Denne filmen synes jeg er en kjempeflott (og veldig undervurdert) actionfilm om hevn med stil. Filmen er basert på en kjent roman av en enda mer kjent forfatter:

Lenke til kommentar
Flott film. Jeg synes den er MYE bedre enn Gods & Generals. G&G blir alt for faktabasert og kjedelig. Gettysburg har også selvsagt massevis av fakta, men den føles ikke like langdryg - tross det at den faktisk er lengre enn G&G.

sånn historisk er Gettysburg mye mer korrekt en G&G, G&G er ren fantasi som vier hvor god og snill Stonewall jackson var. og at alle i sørstatene egentlig like de svarte osv. folk som har peil har dømt G&G ganske langt ned.

men det kan også ha noe med at Gettysburg var så bra at folk hadde for høye forventinger til G&G

Lenke til kommentar
Kolonitidsfilm... ingen aning.

6507464[/snapback]

Kolonitidsfilm kan stemme delvis, men det har lite med koloniene å gjøre. Dette foregår rundt tiden da Napoleon rømmer fra Elba, noe som er en katalysator for handlingen i filmen. Nå burde da folk fått tilstrekkelig med hint, eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...