JacEr Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Blir rågjetting dette her.... Gettysburg? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 nope eldre film, var ikke så mye kavaleri i gettysburg. eller den amerikanske borgerkrigen generelt, kavaleri hadde fått en annen rolle under en amerikanske brogerkrigen en i eldre kriger Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 jeg er spent på hvilken film dette er. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tror også det er Waterloo. En krigsfilm er det i allefall. Det er sikkert og visst (tenker ikke på bildet, men fyren som postet det). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 ja det er waterloo, dette er bare begynnelsen, senere i filmen er det et kavaleri angrep med 500-600 hester og en del 1000 mann. filmen er fra 70 så dette er ikke CGI, anbefales alle. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ja, Waterloo er en meget severdig film. ..... Dette er i mine øyne en meget undervurdert film: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det kan ikke tilfeldigvis være the bone collector? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Joda, det er riktig. Kongefilm! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Nei den er ikke så værst I hvilken film møter vi denne patrioten Endret 4. juni 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg legger til et par bilder til jeg Hvis ingen klarer den innen 30min, editer jeg inn et fjerde bilde, nemelig sniperens mål (han på det første bildet) Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Riktig Det der er sideways Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Og dette er ifra hvilken film? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) da jeg fant det bilde på goggle når jeg søkte på breakfast club, regner jeg med at dette er riktig. nå over til enda en rar film Endret 5. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det fikk meg til å tenke på en film om Russland og Napoleon jeg så på skolen for år og dag siden. Husker ikke stort utenom at jeg var imponert over størrelsen på slagene og mengden av statister.. Ingen anelse hva den het, men hvis det er den jeg husker, har prøvd å finne navnet på den lenge. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 da kan hende det er den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå