Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, den husker jeg å ha sett på skolen. Den heter vel "Ravnen Flyr" eller noe, og er islandsk.

6164099[/snapback]

Hrafninn flýgur/Ravnen flyr er helt riktig. :)

Hadde egentlig regnet med at noen som deltok i vikingfilm-tråden skulle klart den.

Lenke til kommentar
Njål: Er det mulighet til å skaffe en eller begge av disse filmene på DVD? Helst R2?

6164268[/snapback]

I bekreftelsesposten henviste jeg til til vikingfilm-tråden, der det kanskje ville være naturlig å ta en kikk, og da hadde du funnet dette. :)

Lenke til kommentar

Hmm, er det ikke den svært så koselige filmen Paura Nella Città Dei Morti Viventi aka City Of The Living Dead fra Lucio Fulci. En stund siden jeg har sett den, men den drille-scenen er jo artig. Kanskje på tide å dra fram litt Fulci fra DVD-samlingen igjen, har drøyet litt nå.

Den som vil kan fortsette. Eller så får jeg legge ut ny oppgaive i morra engang.

Lenke til kommentar
Hmm, er det ikke den svært så koselige filmen Paura Nella Città Dei Morti Viventi aka City Of The Living Dead fra Lucio Fulci. En stund siden jeg har sett den, men den drille-scenen er jo artig. Kanskje på tide å dra fram litt Fulci fra DVD-samlingen igjen, har drøyet litt nå.

Den som vil kan fortsette. Eller så får jeg legge ut ny oppgaive i morra engang.

6165897[/snapback]

Det er jammen helt rett det. Drillescenen er jammen fin den, ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...