Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javisst er det jo selveste Brazil. Au.

Så litt ut som Daryl Hannah, og en mulig undervannsscene ala havfrue.

 

Flott film Brazil, selv om jeg aldri fikk meg til å kjøpe Criterion-utgaven pga prisen. Sist jeg sjekket ebay var den vel over 100$ eller noe sånt. Selv fikk jeg kun sett den på NRK2 her for et år siden.

 

Din tur, Njål.

 

S,

Lenke til kommentar
Flott film Brazil, selv om jeg aldri fikk meg til å kjøpe Criterion-utgaven pga prisen. Sist jeg sjekket ebay var den vel over 100$ eller noe sånt. Selv fikk jeg kun sett den på NRK2 her for et år siden.

5743611[/snapback]

Av en eller annen grunn er det oppstått en myte om at Criterion-boksen er utgått og sjelden (har sett dette nevnt på internasjonale forum med jevne mellomrom også). Det stemmer ikke, den har ikke en gang noensinne vært OOP for noen lengre periode, og er lett tilgjengelig for i underkant av $50 inklusive frakt fra de vanlige stedene (Sjelden var derimot første laserdisc-utgaven; Den nekter Criterion å snakke om, da de sendte ut forhåndseksemplarer før de hadde alle rettigheter godkjent og signert :whistle: ).

Hvis man ikke har dårlig tid er vel det beste stedet Deep Discount neste gang de har 20%off-kuponger.

 

Ny oppgave:

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Vent nå litt! Det der er jo Lon Chaney Jnr! Spider Baby, or The Maddest Story Ever Told (1964)?

 

Edit: Skriver usansynelig mye feil i disse dager.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Har ikke tid til å bla fram bilder i dag, og er litt usikker på hva jeg skulle tatt, så noen andre kan ta å legge ut et nytt bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...