Juleniss1 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Flott film var jo litt å ta i vil jeg si. Men morsom var den nå. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det var langt fra en god film, det var faktisk en veldig dårlig film. Men jeg likte den vesentlig bedre enn for eksempel Titanic eller xXx Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ingen som gidder å gjette? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Ingen som gidder å gjette? xkharonx har jo allerede gjettet? Henki Kolstad er det jo ihvertfall. Endret 6. februar 2006 av _crs_ Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sorry, så ikke editen til xkharonx. Kampen om tungtvannet er helt riktig. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Da fortsetter jeg med en klassiker: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Romero's Night of the Living Dead (originalversjonen). Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det tok jammen ikke lange tiden....og det er jo selvfølgelig helt rett Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 får dere opp noe bilde? den filmen da Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det tok jammen ikke lange tiden....og det er jo selvfølgelig helt rett 5563200[/snapback] Det er noe eget å se NoftLD på kino med folk som ikke engang har hørt om den, når de begynner å innse hvordan den kommer til å ende. Litt det samme som å se Audition med folk som tror de ser en stillferdig romanse. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 ops...sorry skulle kansje ha lest reglene først Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Audition tar en veldig brå vending. Jeg visste at det kom til å skje, men ikke slik det skjedde i filmen. Det var helt sykt rett å slett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det tok jammen ikke lange tiden....og det er jo selvfølgelig helt rett 5563200[/snapback] Det er noe eget å se NoftLD på kino med folk som ikke engang har hørt om den, når de begynner å innse hvordan den kommer til å ende. Litt det samme som å se Audition med folk som tror de ser en stillferdig romanse. Ny oppgave: 5563266[/snapback] Oj oj! den filmen tror jeg jeg har sett! argh, kobler ikke noe mer til bildet enn det dessverre. Er det en eller annen kar/dame som prøver, og feiler, på å ta selvmord i den hele tida? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Irma Vep er det ikke... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dæven steike....det var litt av en avatar _crs_ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvorfor begynner folk å kommentere avataren hans nå? Han har da hatt den lenge? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Irma Vep er det ikke... 5564273[/snapback] Yup Med Maggie Cheung i hovedrollen som seg selv. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dæven steike....det var litt av en avatar _crs_ Jepp vet jeg er smellvakker (jeg oppdaterte avataren i dag). Ny utrolig lett oppgave for den som er kjappest... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) king kong! 14 14 14 Oh jeah, endelig kan jeg være med på leken igjen Bildet kommer om et minutt eller 2. Endret 6. februar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 king kong! Det er helt riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå