Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har jammen helt rett, det er Beast of Yucca Flats. Makan til film med lite dialog har jeg aldri vært borti før, men dæven så underholdende den fortelleren var.

EDIT: Og bildet er tatt fra kanskje tidenes mest meningsløse begynnelse. Hvordan begynnelsen hang sammen med resten av filmen, kommer jeg til å lure på resten av livet mitt

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar
Du har jammen helt rett, det er Beast of Yucca Flats. Makan til film med lite dialog har jeg aldri vært borti før, men dæven så underholdende den fortelleren var.

5558068[/snapback]

Vel. Med tanke på at kameraet de brukte tydeligvis ikke tok opp lyd er det kanskje ikke så rart. Men måten de løste de få dialogene var jo flott da :wee:

Lenke til kommentar

5558068[/snapback]

Vel. Med tanke på at kameraet de brukte tydeligvis ikke tok opp lyd er det kanskje ikke så rart. Men måten de løste de få dialogene var jo flott da :wee:

5558124[/snapback]

Ja, det skal de ha. Det var en flott film, selv om det var mye merkelige greier på gang der. Spesielt fortelleren og hans "progress"

Edit: Prøver meg på litt gjetning angående oppgaven, er det "Kampen om tungtvannet"?

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...