_crs_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den er siste del i en meget bra dansk filmtrilogi... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Idioterne? 141414141414 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Idioterne? 141414141414 Nei. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Her er enda et bilde, som er direkte relatert til filmtittelen. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Kan det være Pusher 3? Nei. Filmtrilogien tar for seg under-, mellom- og overklassen hver for seg og hva som skjer når tilværelsen plutselig blir snudd på hodet. Nå er jeg snart tom for hint. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er det "Drabet"? Det er korrekt. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ikke sett filmen, men har hørt om trilogien. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Gambler på Plan 9 From Outer Space. Kjenner verken igjen scenen eller skuespilleren, men det er mulig damen er en av "aliensene" i filmen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Nei. Det er The Beast of Yucca Flats Edit: Of.. ikke from Endret 5. februar 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er faktsik ganske sikker på at du har riktig, og hadde jeg tenkt meg om kunne jeg også klart den oppgaven. Han sa nemlig han skulle se denne filmen i dag, så en liten connection er det nok. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vel. Jeg er _helt_ sikker på at det er riktig. men noen andre kan få den. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Du har jammen helt rett, det er Beast of Yucca Flats. Makan til film med lite dialog har jeg aldri vært borti før, men dæven så underholdende den fortelleren var. EDIT: Og bildet er tatt fra kanskje tidenes mest meningsløse begynnelse. Hvordan begynnelsen hang sammen med resten av filmen, kommer jeg til å lure på resten av livet mitt Endret 5. februar 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Siden nissen ga oppgaven til en annen legger jeg ut nytt bilde. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du har jammen helt rett, det er Beast of Yucca Flats. Makan til film med lite dialog har jeg aldri vært borti før, men dæven så underholdende den fortelleren var. 5558068[/snapback] Vel. Med tanke på at kameraet de brukte tydeligvis ikke tok opp lyd er det kanskje ikke så rart. Men måten de løste de få dialogene var jo flott da Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Du har jammen helt rett, det er Beast of Yucca Flats. Makan til film med lite dialog har jeg aldri vært borti før, men dæven så underholdende den fortelleren var. 5558068[/snapback] Vel. Med tanke på at kameraet de brukte tydeligvis ikke tok opp lyd er det kanskje ikke så rart. Men måten de løste de få dialogene var jo flott da 5558124[/snapback] Ja, det skal de ha. Det var en flott film, selv om det var mye merkelige greier på gang der. Spesielt fortelleren og hans "progress" Edit: Prøver meg på litt gjetning angående oppgaven, er det "Kampen om tungtvannet"? Endret 5. februar 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå