Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,25/01-2006 : 22:53]Hmm, tror jeg har det på tunga. Så et program hvor de snakket om den filmen. Italiensk, rait?

 

Om det er den jeg tenker på, er den ny (tror jeg), og handler om ei søt jente som har fått "hore-status" i byen hun bor i.

 

Kan godt hende at jeg tar feil da...

 

EDIT: Malena?

5498857[/snapback]

...og ja

 

Kjøpte filmen etter å ha sett omtale om den på NRKs "Filmplaneten". Første tre kvarterene var noe langtekkelig. Italiensk komedie på sitt mest gjennomsnittlige. Den siste halvtimen satt jeg limt til stolen etter Monica Bellucci leverte den største kvinnelige skuespillerprestasjonen jeg noensinne har sett (er dog ikke verdens største filmnerd, bare litt mer en gjennomsnittlig interessert i film). Måten hun får fram hele historien om dobbeltmoral, misunnelse og sjalusi er rett og slett fantastisk. Må ses!

 

EDIT: Naturligvis filmplaneten. Filmpolitiet er P3s filmprogram :blush:

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Hehe, syntes det var noe med det bildet som minnet om Italia, og kanskje også Sicilia.

Så begynte jeg å lure på om jeg kanskje hadde sett det på Filmplaneten, da de var på Sicilia. Hadde rett, for der nevnte de også - blant andre filmer - Malena (og fortalte litt om historien - husket dog ikke at det var Bellucci som spilte dama før jeg så det på IMDB).

 

Uansett, kommer med bilde rimelig snart...

 

EDIT: Denne burde være lett for de som har sett filmen (litt skremmende film, btw - Ikke på den måten at den er skummel, men den er litt ekkel).

 

Vil sannsynligvis ikke kunne konfirmere om noen skulle svare, skal legge meg snart. Om den som gjetter først er helt sikker, må han bare fortsette (hvis ikke må dere nok vente til litt utpå ettermiddagen i morgen).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...