Hr. Jenssen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 *Kremt* Er det der bildet fra den samme filmen du postet om i den andre tråden? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 *Kremt*Er det der bildet fra den samme filmen du postet om i den andre tråden? 5498842[/snapback] Jepp, klarer du denne bør IMDb kune hjelpe deg med den andre også... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hmm, tror jeg har det på tunga. Så et program hvor de snakket om den filmen. Italiensk, rait? Om det er den jeg tenker på, er den ny (tror jeg), og handler om ei søt jente som har fått "hore-status" i byen hun bor i. Kan godt hende at jeg tar feil da... EDIT: Malena? Endret 25. januar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) [iC,25/01-2006 : 22:53]Hmm, tror jeg har det på tunga. Så et program hvor de snakket om den filmen. Italiensk, rait? Om det er den jeg tenker på, er den ny (tror jeg), og handler om ei søt jente som har fått "hore-status" i byen hun bor i. Kan godt hende at jeg tar feil da... EDIT: Malena? 5498857[/snapback] ...og ja Kjøpte filmen etter å ha sett omtale om den på NRKs "Filmplaneten". Første tre kvarterene var noe langtekkelig. Italiensk komedie på sitt mest gjennomsnittlige. Den siste halvtimen satt jeg limt til stolen etter Monica Bellucci leverte den største kvinnelige skuespillerprestasjonen jeg noensinne har sett (er dog ikke verdens største filmnerd, bare litt mer en gjennomsnittlig interessert i film). Måten hun får fram hele historien om dobbeltmoral, misunnelse og sjalusi er rett og slett fantastisk. Må ses! EDIT: Naturligvis filmplaneten. Filmpolitiet er P3s filmprogram Endret 25. januar 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hehe, syntes det var noe med det bildet som minnet om Italia, og kanskje også Sicilia. Så begynte jeg å lure på om jeg kanskje hadde sett det på Filmplaneten, da de var på Sicilia. Hadde rett, for der nevnte de også - blant andre filmer - Malena (og fortalte litt om historien - husket dog ikke at det var Bellucci som spilte dama før jeg så det på IMDB). Uansett, kommer med bilde rimelig snart... EDIT: Denne burde være lett for de som har sett filmen (litt skremmende film, btw - Ikke på den måten at den er skummel, men den er litt ekkel). Vil sannsynligvis ikke kunne konfirmere om noen skulle svare, skal legge meg snart. Om den som gjetter først er helt sikker, må han bare fortsette (hvis ikke må dere nok vente til litt utpå ettermiddagen i morgen). Endret 25. januar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Mhm, det er helt korrekt (fjortenfjortenfjorten). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Og fra det ene til det andre....... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 LOL jeg har eksakt samme trådløse telefon. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvis denne mannen ringer deg, legg på! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Mi scusi, Eurotrip? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det der er garantert Eurotrip, ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nytt bilde kommer før jeg legger meg hvis ingen klarer denne på 10 minutter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 *sadface* Yes, yes it is. Snufsefilm. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ugg, noen andre kan ta over. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Yay! Endelig kan jeg prøve meg her igjen også Hvis dere har sett filmen ser dere det med en gang... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) 24 timer er gått uten verken svar eller oppdateringer, så jeg fortsetter EDIT: hjelper å legge til et bilde Endret 28. januar 2006 av JacEr Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 To filmer kommer opp i hodet mitt. Den første er Mean Machine hvor jeg ikke har sett de første 20 minuttene. Kan hende det er en scene fra det tidsrommet. Det åpenbare man må gjette ser selvsagt "Goal". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå