Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis bildet er fra èn av filmene i "Psycho"-serien, så er Svins svar korrekt. Det har blitt bestemt tidligere i tråden at det kun holder å nevne filmseriens navn.

Kan ikke det variere litt da. Kanskje han som poster bildet bør bestemme det. Jeg valgte å la folk si 'serien', fordi jeg postet et bilde fra en gammel Japansk samurai serie med flere titalls filmer. Hadde jeg postet et bilde fra Bad Boys 2 eller Beverly Hills 3 så hadde jeg heller spurt etter en nøyaktig film. Det kan og variere etter hva man har tatt screenshot av.

Lenke til kommentar

Hmm, det kan bli et lite (og flaut) problem her, jeg skal ikke legge sjul på at dette er en film jeg har lastet ned og selvfølgelig er det noen som har skrevet inn en annen tittel :roll:

 

Det stod at den het envy, men etter litt googling fant jeg ut at den tittelen egentlig tilhører er en film med Ben Stiller og Jack Black :blush:

 

Så det er godt mulig at det er gjettet riktig her, kan si litt om filmen; Den handler om en gutt som blir misshandlet av en jente (i form av handjob) mens en gutt holder ham nede og det hele baller på seg og det ender med at gutten blir druknet av gutten som holdt han nede, eller bandt ham fast for å være presis.

 

Filmen begynner med at moren til gutten tar tilbake kjolen som jenta tok da hun runket gutten og det er her ScreenShottet kommer fra!

 

Foresten en kjedlig drittfilm :whistle:

Lenke til kommentar

Envy er en film fra 2004.

 

Ben Stiller and Jack Black star as Tim and Nick, best friends, neighbors and co-workers, whose equal footing is suddenly tripped up when one of Nick's harebrained get-rich-quick schemes actually succeeds: Vapoorizer, a spray that literally makes dog poop, or any other kind for that matter, evaporate into thin air -- to where exactly is anyone's guess. Tim, who had scoffed at Nick's idea and passed on an opportunity to get in on the deal, can only watch as Nick's fortune -- and Tim's own envy -- grow to equally outrageous proportions. When the flames of jealousy are fanned by an oddball drifter (Walken) who imposes himself into the situation, Tim's life careens wildly out of control ... taking Nick's with it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...