_crs_ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Madagaskar. Ikke så vanskelig. Sikkert ikke. Riktig. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Mitt bidrag: En ikke så alt for gammel Western. Mange kjente stjerner. Er såpass sikker på at det er Young Guns, den første, at jeg legger ut et nytt bilde... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det er helt rett. Er svaret på din Top Gun? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Er svaret på din Top Gun? Det er det ser du. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Gidder ikke å finne frem noe vanskelig eller noe, så jeg tar bare den filmen som først havnet i synet mitt da jeg så utover samlinga mi. En spesiell, og for meg litt ukategoriserbar film. Veldig bra er den også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ble kanskje litt vel lett det der? Trainspotting Tar bilde i morgen, er alt for seint... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det der er Trainspotting ja. Som jeg sa gadd jeg ikke å finne noe vanskelig (skulle legge meg), så jeg bare tok det første gode bildet jeg fant ved et søk på google. Uansett, din tur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Der ja tok sin tid. Denne filmen er grusom (se; dårlig), jeg led meg gjennom den og husker ikke handlingsforløpet lenger. Derfor valgte jeg å ta noen bilder som er "lett" gjenkjennelige... ble litt mange bilder, men jeg orker ikke gå inn å legge inn flere seinere. Endret 31. desember 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det første jeg tenker på er Saw, kanskje 2eren? Har ikke sett den enda og kan ikke huske en sånn scene i 1eren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Saw 2 er det absolutt ikke. Er det virkelig ingen som har sett denne? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hostel? Imponerende med tanke på at den ikke har kommet ut enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hostel? Imponerende med tanke på at den ikke har kommet ut enda. 5367459[/snapback] Er nok ikke helt korekt det heller. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 DoctorMacabre: Undead? Men hvordan tar jeg bilde i filmer? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Les første post, skroting. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=282563 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) DoctorMacabre: Undead? 5370750[/snapback] Er nok ikke undead heller skal du se. Har jeg virkelig lagt ut et bilde som er så vrient at selv ikke de mest hardbarka filmtypene klarer den Endret 2. januar 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) [iC,31/12-2005 : 02:45]Mitt bidrag: En ikke så alt for gammel Western. Mange kjente stjerner. Er såpass sikker på at det er Young Guns, den første, at jeg legger ut et nytt bilde... 5361637[/snapback] Jeg elsker den scenen der Forslag til film: Hannibal 2 eller 3? EDIT- Eller en av halloween-filmene kansje Endret 2. januar 2006 av Marc91 Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ser så kjent ut, men klarer ikke å komme på en eneste film. Eneste jeg tenker på er den kloa eller hva det er som røsker ut det øyet. Frustrerende greier dette her. Og til deg som tippet Halloween, ingen av de filmene har en så ekstrem grafisk vold. Hva sier du DoctorMacabre, lyst å gi oss litt fakta om filmen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Urban Legend? Venter på mer informasjon om filmen da jeg mener å si at jeg har sett den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hehe, denne filmen er vel fasiten på hvor langt man kan dra exploitation (hvis jeg har forstått utrykket korekt vel og merke). Filmen har fått den overbevisende rankingen 3.1 på imdb. Produsert av Joe d'amato. Vrient å fortelle fakta om filmen uten å røpe hvilken det er. Fikk filmen i en boks med tre filmer. PS: Det hjelper ikke å sjekke "hvilken filmn kjøpte du sist"-tråden. EDIT: Det er ikke Urban Legend Endret 2. januar 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Urban Legend? Venter på mer informasjon om filmen da jeg mener å si at jeg har sett den. 5372762[/snapback] Urban Legend kan det da i alle fall ikke være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå