Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hmm, den var vrien. Er det anime eller cgi :hmm: Er virkelig ikke sikker, så vill gjetning: Brothers Grimm?

 

PS: Forrige bildet måtte jo nesten være casablanca. Fikk ikke sett det før det var for seint, satt fast i sjuårsbursdag til min kjære lille fetter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, sett Beetlejuice, men det er alt for lenge siden til at jeg kan huske mer enn hovedplottet (som er at et par kommer til et hus, og at Beetlejuice prøver å skremme dem vekk på de mest snåle måter).

Men nå ser jeg (ved hjelp av det siste bildet) at filmen er mye eldre. SIkkert fra 60-tallet.

 

Har forresten ikke peiling på hvilken film det er. Noen flere hint? :innocent:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Da snakker vi antageligvis om Roger Corman, og han ene skuespilleren med det hvite håret ligner litt på Vincent Price. Prøver meg på The Haunted Palace?

 

Edit: Nei hvis det er en slags serie filmer prøver jeg meg heller på Tales of Terror?

 

Edit 2: Herregud, alt er jo Edgar Allen Poe... Men jaja :p

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Da snakker vi antageligvis om Roger Corman, og han ene skuespilleren med det hvite håret ligner litt på Vincent Price. Prøver meg på The Haunted Palace?

 

Edit: Nei hvis det er en slags serie filmer prøver jeg meg heller på Tales of Terror?

5359249[/snapback]

Riktig spor, feil film. :p

Skal av gårde i familiegreier, så får ikke sjekket andre forslag før i natt.

Lenke til kommentar
Mitt endelige svar er Bleeder. :)

 

Det er riktig :thumbup:

5361457[/snapback]

Liker oppgavene dine _crs_, da de faktisk er mulig å løse. Filmene som de andre gutta kommer med skal for min del sies å være litt i særeste laget til tider. :hm:

 

Uansett... ...en oppgave som ikke bør være så alt for vanskelig.

post-38745-1135992327_thumb.jpg

Endret av Deathie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...