Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Så det er verken The hills have eyes part 1 eller part 2?

Mannen ligner i hvertfall fært på Russ Grieve :hmm:

Err, hallo, det er Michael Berryman, det fjeset der er jo kjempekjent. Siden han ser eldre ut på bilde der tipper jeg The Devil's Rejects.

5299599[/snapback]

Oj, grov tabbe fra min side, Kopierte inn feil navn fra imdb. :cry: Husket ikke helt hvem som het hva i den filmen, noen år siden jeg så den sist. Jeg er forferdelig når det gjelder husking av navn...

Jaja, jeg hadde ikke sett filmen det var sankk om uansett.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Jeg suger så intenst i denne "leken" her. Jeg har sett Shanghai Knights opp til flere ganger, og kan ikke huske denne scenen. Hvis den derfor er med i filmen, skyter jeg meg selv. :p

Uansett. Gambler på Wedding Crashers.

Du klarte nå leken denne gang, Wedding Crashers er riktig. ;)

Lenke til kommentar

Ikke dårlig. ;)

Er det btw noen som tidligere har skrevet hvordan man slenger DVD'er inn i PC'en for å klippe ut enkelte screenshots, noen kan referere til? Hvis ikke, noen som har en kjapp, enkel forklaring? Sikker på det ikke er så vanskelig som jeg skal ha det til.

Uansett: Litt blurry bilde men...(sånn går det når man googler :blush: )

Endret av Deathie
Lenke til kommentar

Har aldri gjort det selv, men VLC bør funke utmerket. Bare åpne filmen i VLC, høyreklikk i bilde og velg 'snapshot' når du vil ta screenshot. Hvor bildet ender opp varierer kanskje, men hos meg kommer de til 'My Pictures' mappen i My Documents.

Hvis noen kan bekrefte dette skal jeg skrive det inn i første post.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Har aldri gjort det selv, men VLC bør funke utmerket. Bare åpne filmen i VLC, høyreklikk i bilde og velg 'snapshot' når du vil ta screenshot. Hvor bildet ender opp varierer kanskje, men hos meg kommer de til 'My Pictures' mappen i My Documents.

Hvis noen kan bekrefte dette skal jeg skrive det inn i første post.

5299835[/snapback]

VLC? Hva er det for en forkortelse? Kommer ikke på noe som kan duge til disse bokstavene. :( Uansett. Takk for guiden. En ting til forresten. La til bilde i sted, men bildet ble for stort og ødela hele formatet til forumet. Hva må gjøres for å forminske dette ved bruk av ? Trodde det formisket seg selv, men ikke fanken. :(

Lenke til kommentar

VLC er et program som spiller filmer. Og du trenger ikke tenke på codecs, fordi det tar ALT! Til og med bin./cue. filer (husker aldri forskjellen). Se nærme på bokstavene "VLC" så ser du de er i blå skrift, og betyr at jeg har linket til en side; hjemmesiden til VLC.

Last ned bildet og bruk 'Filvedlegg' funksjonen til HW.no (rett over 'opptater post' - 'forhåndsvis post' når du skriver en post).

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...