Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Så det er verken The hills have eyes part 1 eller part 2? Mannen ligner i hvertfall fært på Russ Grieve Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Så det er verken The hills have eyes part 1 eller part 2? Mannen ligner i hvertfall fært på Russ Grieve Err, hallo, det er Michael Berryman, det fjeset der er jo kjempekjent. Siden han ser eldre ut på bilde der tipper jeg The Devil's Rejects. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Err, hallo, det er Michael Berryman, det fjeset der er jo kjempekjent. Siden han ser eldre ut på bilde der tipper jeg The Devil's Rejects. Og du tippet riktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Så det er verken The hills have eyes part 1 eller part 2? Mannen ligner i hvertfall fært på Russ Grieve Err, hallo, det er Michael Berryman, det fjeset der er jo kjempekjent. Siden han ser eldre ut på bilde der tipper jeg The Devil's Rejects. 5299599[/snapback] Oj, grov tabbe fra min side, Kopierte inn feil navn fra imdb. Husket ikke helt hvem som het hva i den filmen, noen år siden jeg så den sist. Jeg er forferdelig når det gjelder husking av navn... Jaja, jeg hadde ikke sett filmen det var sankk om uansett. Endret 15. desember 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Shanghai Knights? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg suger så intenst i denne "leken" her. Jeg har sett Shanghai Knights opp til flere ganger, og kan ikke huske denne scenen. Hvis den derfor er med i filmen, skyter jeg meg selv. Uansett. Gambler på Wedding Crashers. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Ja, kom på at sjangsene for en så erotisk scene i Shanghai Knights er ganske små Endret 16. desember 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg suger så intenst i denne "leken" her. Jeg har sett Shanghai Knights opp til flere ganger, og kan ikke huske denne scenen. Hvis den derfor er med i filmen, skyter jeg meg selv. Uansett. Gambler på Wedding Crashers. Du klarte nå leken denne gang, Wedding Crashers er riktig. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Ikke dårlig. Er det btw noen som tidligere har skrevet hvordan man slenger DVD'er inn i PC'en for å klippe ut enkelte screenshots, noen kan referere til? Hvis ikke, noen som har en kjapp, enkel forklaring? Sikker på det ikke er så vanskelig som jeg skal ha det til. Uansett: Litt blurry bilde men...(sånn går det når man googler ) Endret 16. desember 2005 av Deathie Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Har aldri gjort det selv, men VLC bør funke utmerket. Bare åpne filmen i VLC, høyreklikk i bilde og velg 'snapshot' når du vil ta screenshot. Hvor bildet ender opp varierer kanskje, men hos meg kommer de til 'My Pictures' mappen i My Documents. Hvis noen kan bekrefte dette skal jeg skrive det inn i første post. Endret 16. desember 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har aldri gjort det selv, men VLC bør funke utmerket. Bare åpne filmen i VLC, høyreklikk i bilde og velg 'snapshot' når du vil ta screenshot. Hvor bildet ender opp varierer kanskje, men hos meg kommer de til 'My Pictures' mappen i My Documents. Hvis noen kan bekrefte dette skal jeg skrive det inn i første post. 5299835[/snapback] VLC? Hva er det for en forkortelse? Kommer ikke på noe som kan duge til disse bokstavene. Uansett. Takk for guiden. En ting til forresten. La til bilde i sted, men bildet ble for stort og ødela hele formatet til forumet. Hva må gjøres for å forminske dette ved bruk av ? Trodde det formisket seg selv, men ikke fanken. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) VLC er et program som spiller filmer. Og du trenger ikke tenke på codecs, fordi det tar ALT! Til og med bin./cue. filer (husker aldri forskjellen). Se nærme på bokstavene "VLC" så ser du de er i blå skrift, og betyr at jeg har linket til en side; hjemmesiden til VLC. Last ned bildet og bruk 'Filvedlegg' funksjonen til HW.no (rett over 'opptater post' - 'forhåndsvis post' når du skriver en post). Endret 16. desember 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ahh! Tror jeg er fargeblind. Så ikke at det var linket til siden i det første innlegget. Hvorfor resizes ikke bildet når man bruker klammene? Må dette gjøres manuelt? Har gjort det før, så skjønner egentlig ikke hva jeg stresser med. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Nå er jeg trøtt og må redigere alle postene mine, så jeg la antageligvis inn linken 2 sec etter (husker ikke helt hva jeg la inn). Og du var såpass kjapp at du kom inn før jeg fikk gjort det Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Last ned bildet og bruk 'Filvedlegg' funksjonen til HW.no (rett over 'opptater post' - 'forhåndsvis post' når du skriver en post). Gjorde også det i går, men bilde ville ikke vedlegges av en grunn. Uansett. Nå kommer nytt bilde "the hard way". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Dumt å hotlinke. Men, ser uansett at det er The Big Hit. Sjefen til Wahlberg som er sint siden de har kidnappet guddatteren hans. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Haha! Det var jo gøy Riktig det LarsP. Filmen var lenge favorittfilmen min i 11-årsalderen. Edit: Fant også ut at det var ganske dumt å hotlinke. Endret 16. desember 2005 av Deathie Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 I've got the Tracebuster-Buster-Buster. :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Kung Fu Hustle? Har enda ikke sett den =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå