Ceaucescu Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jepp, Dellamorte Dellamore er helt korrekt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Harry Potter & the et-eller-annet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Fangen Fra Azkaban? Ildbegeret? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Altså gutter, her må vi ha et konkret svar. Derfor sier jeg Harry Potter og Ildbegeret. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Så vidt jeg kan se sitter Sir Ian i en bil, så Potter virker usannsynlig. Men Sir Ian med skjegg, i en moderne setting? Apt Pupil? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ingen riktige sålangt, det er ikke Ian McKellen... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Gaddæmmit, den mannen har jeg sett før! *jernteppe* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Fyren i bilen likner litt på han som får romvesenet ut av magen i den første Alien-filmen. EDIT: Men er det John Hurt? EDIT 2: Det må være The Skeleton Key Endret 4. desember 2005 av cun Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Fyren i bilen likner litt på han som får romvesenet ut av magen i den første Alien-filmen. EDIT: Men er det John Hurt? EDIT 2: Det må være The Skeleton Key Bravo, riktig på begge punkter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er veldig usikker ettersom jeg ikke husker stort av filmen, men kan mannen bak skiltet være Bill Murray i Rushmore? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er veldig usikker ettersom jeg ikke husker stort av filmen, men kan mannen bak skiltet være Bill Murray i Rushmore? 5254116[/snapback] Riktig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Whoa, hadde faktisk rett! Huska bare det første bildet i stad, men kom på hvilken scene det andre var fra nå! Kan ikke poste bilder helt enda ettersom jeg sitter på skolen, men jeg lover å komme med noe så fort jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Ja da ble det en film LarsP antageligvis vil irritere seg over.. (beklager for seine bilder) Endret 5. desember 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 godzilla? hvis riktig første mann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ikke korrekt. Når man sier Godzilla vil jeg tro at du peker til Gojira fra 1954, ettersom det er den eneste filmen ved navn Godzilla (da ser vi selvfølgelig vekk fra den fryktelig amerikanske versjonen fra 1998). Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hva med kanskje å slenge ut et nytt bilde, eller en ledetråd? Skjønner ikke hvorfor jeg syter, kommer aldri til å klare den uansett... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 De bildene får meg til å tenke på to filmer, men jeg tviler egentlig at det er noen av de. One Million Years BC eller Dinosaur!, begge to fra det gyllene 60-tall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå