Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Nei,da veldig bra at vi har litt lette bilder også, men liksom... Synes bare det ble litt vel lett å vise ansiktet til en så kjent skuespiller. EDIT: Til bildet, ser en båt i bakgrunnen på bildet der, og folka ser ganske 1920-30's-aktig ut, så jeg gjetter helt villt på Titanic? (110% sikkert feil, menmen) Endret 29. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Nei,da veldig bra at vi har litt lette bilder også, men liksom... Synes bare det ble litt vel lett å vise ansiktet til en så kjent skuespiller. EDIT: Til bildet, ser en båt i bakgrunnen på bildet der, og folka ser ganske 1920-30's-aktig ut, så jeg gjetter helt villt på Titanic? (110% sikkert feil, menmen) Derfor står hovedkarakteren med ryggen til på bildet mitt. Det er ikke Titanic men tidsrommet til filmhandlingen er riktig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Mer vill gjetning: Once Upon A Time In America? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Mer vill gjetning: Once Upon A Time In America? Niks. Hint: hovedrolleinnehaveren er flink til å kaste telefoner... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Cinderella Man? Det er korrekt. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva med å slenge opp et bilde til, og/eller et lite hint eller to? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hadde helt glemt at det var min oppgave som gjaldt. Beklager. Nytt bilde: Hint: Denne filmen har en utrolig bra (?) tittel. Det var dessuten noen her på forumet som etterlyste en av filmene som denne er en slags remake/oppfølger av. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har ikke peiling, jeg. Hvor kommer filmen fra da? Vill gjetning: Baise Moi? (liker ikke sånne filmer, så jeg har ikke sett den). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Det er en amerikansk film, ergo ikke Baise Moi. Regissøren er en gal mann som har utrolig mange gore-produksjoner bak seg. Noen av filmene hans har et skikkelig hjemmevideopreg over seg som har ført til flere politianmeldelser på grunnlag av at folk faktisk har trodd at de har vært ekte. Endret 1. desember 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 I Spit On Your Corpse, I Piss On Your Grave? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 I Spit On Your Corpse, I Piss On Your Grave? 5238572[/snapback] Det er korrekt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg kan ikke tenke meg at denne vil by på noen problemer. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Dennis Hopper, Blue Velvet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Zaeira, Man of the Hour. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) En oksygenavhengig (ja, du leste riktig) kidnappermorder, sadist og psykopat er alltid gjenkjennelig. Nytt bilde, som heller ikke bør by på store problemer: Endret 1. desember 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Repulsion/Avsporet (som jeg tror jeg har brukt som oppgave selv her en gang ). Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Roman Polanskis Repulsion er helt korrekt. Ikke lett å holde styr på enhver oppgave som har blitt lagt ut her, gitt. Gulvet er, som vanlig, ditt, Njål. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 En personlig favoritt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå