Cutthroat Bill Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Latterlig, vi er flere hundre menn, her på forumet, også har ingen sett filmen... med nakne damer!... :!: Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg prøver meg på "Emanuelle" Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ahà! Burde nesten visst det jeg også. Har aldri sett noen av filmene, "desverre", men jeg har hørt mye om Emanuelle, og siden han nevner "serie", i allefall om han mener film-serie, og siden han sier at den er italiensk er det nesten opplagt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Jeg prøver meg på "Emanuelle" Det er riktig. Emanuelle in America for å være nøyaktig. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Visste jeg hadde sett den dama før et sted. Her er et nytt bilde Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 C'est arrivé près de chez vous/Man Bites Dog. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er helt rett Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ny oppgave, som neppe vil by på problemer: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Vill gjetting, men: The General? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Korrektum, Zodiac. Din tur, igjen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Damn I'm good Ny film: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hmm.. hva er det som skjer i bilde nr.2? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) _Litt_ lette bilder der? ser jo lett at det er Harvey Keitel og på det første bildet der. Er jo bare å søke på IMDB så finner man den etter hvert. Endret 29. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 _Litt_ lette bilder der? ser jo lett at det er Harvey Keitel og på det første bildet der. Er jo bare å søke på IMDB så finner man den etter hvert. Da skal jo heller du få lov til å legge ut nytt bilde... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Jasså, får jeg virkelig æren? Oj oj, da må jeg prøve å finne en som ikke er alt for vanskelig (slik som de som Njål og LarsP poster hele tiden ), men ikke alt for enkelt heller. Kommer med bilde snart da, med mindre _crs_ ombestemmer seg. EDIT: Vet ikke hvorvidt denne filmen er kjent, men da eg oppdaget den hadde nå jeg aldri hørt om den før (dukka opp i reccomended-lista mi på Amazon.co.uk). Poster i allefall kun ett bilde i første omgang: Filmen er amerikansk, og ikke så mange år gammel... Endret 29. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 EDIT: Vet ikke hvorvidt denne filmen er kjent, men da eg oppdaget den hadde nå jeg aldri hørt om den før (dukka opp i reccomended-lista mi på Amazon.co.uk).Poster i allefall kun ett bilde i første omgang: Filmen er amerikansk, og ikke så mange år gammel... Kjent for meg, har den på DVD og jeg har lagt inn bilde fra den her før. Knallfilm. Men den er alt annet enn amerikansk, faktisk en samproduksjon mellom en rekke land (England, Tyskland, Canada og Sør-Afrika). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jasså, ikke amerikansk? Trodde den var det, jeg, siden hovedskuespilleren er amerikansk (neida, vet at det ikke trenger å bety noe, men jeg dro nå den konklusjonen da). Ser på IMDB nå at du har rett. Bare nevn navnet på filmen, du, så får du legge ut bilder fra din egen film. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ok da, det er Stander. Her er nytt bilde... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 _Litt_ lette bilder der? ser jo lett at det er Harvey Keitel og på det første bildet der. Er jo bare å søke på IMDB så finner man den etter hvert. Trenger ikke å være så vanskelig hver gang. Og Harvey Keitel har vært med i 103 filmer, så ren gjetting kunne vært en ganske lang og dårlig prosess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå