Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jasså, får jeg virkelig æren? Oj oj, da må jeg prøve å finne en som ikke er alt for vanskelig (slik som de som Njål og LarsP poster hele tiden :p ), men ikke alt for enkelt heller. Kommer med bilde snart da, med mindre _crs_ ombestemmer seg. :)

EDIT: Vet ikke hvorvidt denne filmen er kjent, men da eg oppdaget den hadde nå jeg aldri hørt om den før (dukka opp i reccomended-lista mi på Amazon.co.uk).

Poster i allefall kun ett bilde i første omgang: Filmen er amerikansk, og ikke så mange år gammel...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
EDIT: Vet ikke hvorvidt denne filmen er kjent, men da eg oppdaget den hadde nå jeg aldri hørt om den før (dukka opp i reccomended-lista mi på Amazon.co.uk).

Poster i allefall kun ett bilde i første omgang: Filmen er amerikansk, og ikke så mange år gammel...

Kjent for meg, har den på DVD og jeg har lagt inn bilde fra den her før. Knallfilm. Men den er alt annet enn amerikansk, faktisk en samproduksjon mellom en rekke land (England, Tyskland, Canada og Sør-Afrika).

Lenke til kommentar
_Litt_ lette bilder der? :p ser jo lett at det er Harvey Keitel og  på det første bildet der. Er jo bare å søke på IMDB så finner man den etter hvert.

Trenger ikke å være så vanskelig hver gang. Og Harvey Keitel har vært med i 103 filmer, så ren gjetting kunne vært en ganske lang og dårlig prosess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...