Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp. Ble for lett med de to siste bildene

5209634[/snapback]

Hadde en mistanke om det i og med David-stjernen, men skuespilleren til høyre i det ene bildet minnet samtidig om en som ikke er med i Der Golem. Gadd ikke finne fram Der Golem for å sjekke.

Ny oppgave:

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Tror jeg har hørt noen snakke om denne filmen før på forumet (sett disse bildene før :hmm: ) Heter den noe med et eller annet versus et eller annet? Mener å huske no slikt no

Lenke til kommentar
Tror jeg har hørt noen snakke om denne filmen før på forumet (sett disse bildene før :hmm: ) Heter den noe med et eller annet versus et eller annet? Mener å huske no slikt no

5213385[/snapback]

Det er ikke Versus (det er en ganske anderledes blodig affære), ei heller heter den noe med versus.

Det er debutfilmen til regissøren, men han har tidligere skrevet manus til en del godbiter (har bl.a. jobbet med Miike).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Nei nei, trodde ikke at det var versus, den er temmelig lett gjenkjennelig, noe som denne filmen antageligvis også er hvis du ahr sett den :hmm: Må nok si pass på denne filmen..

Lenke til kommentar
Argh. Kikket gjennom diverse covere for å finne noe som passet denne filmen, og da så jeg det coveret! Men det falt meg ikke inn at det faktisk var filmen vi leter etter. Og nå huske jeg ikke hvor jeg så den :realmad:

5214447[/snapback]

:!: :!: :!: :!:

:hmm: Jeg vet nå ett sted det vil være ganske lett å bla seg fram til den. :whistle:

Endret av Njål
Lenke til kommentar

DER!

Mayonaka no Yaji-san Kita-san

Begynte å kikke gjennom DVDProfiler lista di om igjen (var der jeg så den først), men begynte ca. i midten denne gangen fordi jeg mente å huske det var der filmen var. Så jeg kastet bort 10 min på det før jeg begynte fra begynnelsen. Og da var det jo den første 'asiatisk' lignende tittelen Stress! :p

Ny film:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...