Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden det ikke har blitt lakt ut noen, så legger jeg ut en

Beklager det lille bildet.

5145296[/snapback]

Ummmm...

Da du la ut dette hadde det gått 2t35m siden forrige oppgave ble besvart, og 2t16m siden svaret ble bekreftet. Man har 6 timer på å legge ut ny oppgave før andre kan oveta (med mindre den som har svart gir beskjed om det).

Det er Manx' tur med mindre han gir den fra seg.

Lenke til kommentar
Må si meg uenig her, man bør ha nytt bilde med i bekreftelsen av sin egen oppgave (evt innen en halvtime), eller gi fra seg retten til å poste et bilde. Skal vi vente til klokken nærmer seg halv fem før vi får opp et nytt bilde?

5145820[/snapback]

Man kan vanskelig legge inn bilde i bekreftelsen, siden det er den som har lagt ut oppgaven som bekrefter.

Det er også ganske meningsløst å legge ut ny oppgave i samme post når man besvarer en oppgave, det kan alltids hende man tar feil (dét har vi sett en del eksempler på i denne tråden, med medfølgende avsporing i hvem som har tur).

Og det kan vel heller ikke forventes at den som har besvart skal bare sitte foran PC'en og vente på bekreftelse fra den som la ut oppgaven. Det er jo umulig å vite om det skjer med det samme eller etter mange timer (har hendt det har tatt dager, men da går man jo uansett videre).

Det er vel ganske naturlig at folk har annet å gjøre en sen lørdagskveld enn å vente på bekreftelse på en quiz-tråd.

Og ikke minst, reglene står i første post.

Er man uenig i dem bør man argumentere for det, ikke overse dem.

Selv synes jeg 6-timers-regelen er god (i likhet med de andre reglene).

Lenke til kommentar
Det er Julian McMahon i Fantastic Four...

Stemmer det... som Doctor Doom.

5144708[/snapback]

Det må du ikke si høyt for da blir du saksøkt, de fikk aldri rettinghetene til det navnet eller noen i den duren. Så i filmen heter han Von Doom :p

Og siden det ikke er alt for ofte jeg har sett/husker vilken film det er så velger jeg å legge ut et bilde :) Bildet kommer om to strakser...

Edit: Første bildet.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...