Njål Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Filmen nærmer seg 30 år gammel: Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Mener å huske jeg leste en DVD-anmeldelse av Long Weekend for en stund siden, som kan passe til dine hint og bilder. Så, jeg forsøker meg på Long Weekend. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Mener å huske jeg leste en DVD-anmeldelse av Long Weekend for en stund siden, som kan passe til dine hint og bilder. Så, jeg forsøker meg på Long Weekend. 5144021[/snapback] Det er riktig. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Oki. Nytt bilde, ny oppgave: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det er Gongdong Gyeongbi Guyeok JSA eller Joint Security Area. Fra Chan-Wook Park, mannen bak Oldboy. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det er Gongdong Gyeongbi Guyeok JSA eller Joint Security Area. Fra Chan-Wook Park, mannen bak Oldboy. 5144237[/snapback] Helt korrekt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det er Julian McMahon i Fantastic Four... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det er Julian McMahon i Fantastic Four... Stemmer det... som Doctor Doom. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Siden det ikke har blitt lakt ut noen, så legger jeg ut en Beklager det lille bildet. Endret 12. november 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Look who's talking? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Siden det ikke har blitt lakt ut noen, så legger jeg ut enBeklager det lille bildet. 5145296[/snapback] Ummmm... Da du la ut dette hadde det gått 2t35m siden forrige oppgave ble besvart, og 2t16m siden svaret ble bekreftet. Man har 6 timer på å legge ut ny oppgave før andre kan oveta (med mindre den som har svart gir beskjed om det). Det er Manx' tur med mindre han gir den fra seg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Må si meg uenig her, man bør ha nytt bilde med i bekreftelsen av sin egen oppgave (evt innen en halvtime), eller gi fra seg retten til å poste et bilde. Skal vi vente til klokken nærmer seg halv fem før vi får opp et nytt bilde? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Må si meg uenig her, man bør ha nytt bilde med i bekreftelsen av sin egen oppgave (evt innen en halvtime), eller gi fra seg retten til å poste et bilde. Skal vi vente til klokken nærmer seg halv fem før vi får opp et nytt bilde? 5145820[/snapback] Man kan vanskelig legge inn bilde i bekreftelsen, siden det er den som har lagt ut oppgaven som bekrefter. Det er også ganske meningsløst å legge ut ny oppgave i samme post når man besvarer en oppgave, det kan alltids hende man tar feil (dét har vi sett en del eksempler på i denne tråden, med medfølgende avsporing i hvem som har tur). Og det kan vel heller ikke forventes at den som har besvart skal bare sitte foran PC'en og vente på bekreftelse fra den som la ut oppgaven. Det er jo umulig å vite om det skjer med det samme eller etter mange timer (har hendt det har tatt dager, men da går man jo uansett videre). Det er vel ganske naturlig at folk har annet å gjøre en sen lørdagskveld enn å vente på bekreftelse på en quiz-tråd. Og ikke minst, reglene står i første post. Er man uenig i dem bør man argumentere for det, ikke overse dem. Selv synes jeg 6-timers-regelen er god (i likhet med de andre reglene). Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sorry.. Tengte helt feil.. i går, 23:00 i dag, 01:35 Tengte en dag, 2t og 30min jeg.. Glem posten min da! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Meet The Fockers Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Det er Julian McMahon i Fantastic Four... Stemmer det... som Doctor Doom. 5144708[/snapback] Det må du ikke si høyt for da blir du saksøkt, de fikk aldri rettinghetene til det navnet eller noen i den duren. Så i filmen heter han Von Doom Og siden det ikke er alt for ofte jeg har sett/husker vilken film det er så velger jeg å legge ut et bilde Bildet kommer om to strakser... Edit: Første bildet. Endret 13. november 2005 av Manx Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Shaun of the Dead? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Er ikke det, men er jo en av mange zombie filmer de siste årene. Regnet med at det kom til å bli foreslått Nytt bilde: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Land of the Dead, eller 04 Dawn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå