Njål Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ny oppgave, fra de siste fem årene: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 seed of chuncy 5090384[/snapback] :!: Mnei. Fler bilder: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 May?234567890 5090444[/snapback] May er riktig. Anmeldelse for de som måtte være nysgjerrige. Din tur. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Pussig at Anna Faris får nogenlunde seriøse roller etter Scary Movie. =P Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Unt ze next one. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er ikke helt sikker, men kan det være "Chasing Amy"? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kanskje? Nja. Ok da. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Første gang jeg prøver på dette, så her kan mye slå feil. Men prøver ihvertfall: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 zombier i militæruniformer... Zombies Lake? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 zombier i militæruniformer... Zombies Lake? 5090738[/snapback] Det er helt rett Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ved bruk av elimineringsmetoden endte jeg opp med Eight Legged Freaks. Jeg har ikke sett den, så jeg slenger med et spørsmålstegn. "?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ghost World? two three four five Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ved bruk av elimineringsmetoden endte jeg opp med Eight Legged Freaks. Jeg har ikke sett den, så jeg slenger med et spørsmålstegn. "?" 5090875[/snapback] Det er selvsagt riktig. Jeg ser i ettertid at jeg selvsagt burde postet et bilde med en litt mindre kjent skuespiller. =p Forresten, hvordan er det mulig å IKKE ha sett Eight Legged Freaks? Det er jo tidenes parodi på femtitallets monsterfilmer. Den er rett og slett fantastisk bra. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hvordan det er mulig? Det er vel så enkelt som å ikke ha tatt seg tid til det. Dog tror neppe jeg noensinne vil gjøre det heller. Parodier er ikke noe jeg setter høyt, som regel... Ny oppgave (og, ja, vi beveger oss med denne ut av Hollywood): Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Pinocchio? (med forbehold om eventuelle skrivefeil) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Pinocchio er galt, men du inne på noe, faktisk. På en måte. Regissøren er nemlig også dukkemaker. Den tsjekkiske filmskaperen er kjent for sine svært bisarre, fantasi- og idérike, samt surrealistiske filmer. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hmm, det ser litt ut som de derre skrikende røttene ifra Harry Potter, så jeg gjetter Harry Potter(en eller annen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå