Njål Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Etter litt tenketid så ble jeg mer og mer sikker og etter en slags bekreftelse fra DoctorMacabre (dont worry, jeg tar alt ansvar ), så prøver jeg med et nytt bilde (arrester meg hvis jeg tok feil Njål). Du er herved arrestert. Det er ikke The Killing. Filmen er et par tiår eldre. Og basert på en sann hendelse. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 En av de store regissørene, og filmen som flyttet den mannlige hovedrolleinnehaveren opp til Hollywoods A-divisjon. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Men det bildet minnet helt ekstremt om en scene i The Killing. Jaja. Du hadde forretsten rett Ugly Assassin (ikke at det har noe å si ) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hunden på forrige bilde var også ganske godt kjent. Hovedrolleinnehaveren var også kjent for et langvarig forhold til en kvinne han ikke var gift med (og som han også spilte inn en del filmer med). Edit skriveleif. Endret 9. oktober 2005 av Njål Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Regissørens første film i Hollywood. Nominert i en Oscar-kategori. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Regissøren hadde lagd flere svært kjente filmer i mange genrer (science fiction, krim, thrillere, horror, eventyr, drama, romantisk) i sitt hjemland før han ble naturalisert amerikaner før 2. verdenskrig. Den mannlige hovedrolleinnehaveren var den første skuespiller i historien som vant Oscar to år på rad. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det Spencer Tracy? Den mannlige hovedrolleinnehaveren var den første skuespiller i historien som vant Oscar to år på rad. Det stemmer med Spencer Tracy, ja. Og da er filmen? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Er det Spencer Tracy? Den mannlige hovedrolleinnehaveren var den første skuespiller i historien som vant Oscar to år på rad. Det stemmer med Spencer Tracy, ja. Og da er filmen? Inherit the Wind? Edit: Tviler, men. Endret 9. oktober 2005 av sep Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Fury? Fritz Lang's Fury (1936) er riktig. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 BWHAHA; gedigen mistolkning av en av postene dine, Njål. While the City Sleeps er foresten knall! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 BWHAHA; gedigen mistolkning av en av postene dine, Njål. While the City Sleeps er foresten knall! Hvilken? Og enig. Fury er også en godbit. Men det er det så mange av Lang-filmene som er. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 BWHAHA; gedigen mistolkning av en av postene dine, Njål. While the City Sleeps er foresten knall! Hvilken? Og enig. Fury er også en godbit. Men det er det så mange av Lang-filmene som er. Da jeg skumleste tråden, tolket jeg, av en eller annen grunn, denne posten som at filmen du var ute etter var et par tiår eldre enn The Killing. Har desverre ikke sett Fury. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da jeg skumleste tråden, tolket jeg, av en eller annen grunn, denne posten som at filmen du var ute etter var et par tiår eldre enn The Killing. Har desverre ikke sett Fury. Fury (1936)>The Killing (1956)=Fury er et par år eldre enn The Killing? Enig? Med mindre det var snakk om en annen film enn Kubricks? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Da jeg skumleste tråden, tolket jeg, av en eller annen grunn, denne posten som at filmen du var ute etter var et par tiår eldre enn The Killing. Har desverre ikke sett Fury. Fury (1936)>The Killing (1956)=Fury er et par år eldre enn The Killing? Enig? Med mindre det var snakk om en annen film enn Kubricks? Kan ikke gjøre annet enn å le av meg selv, igjen. Det jeg virkelig mente, var at jeg tolket det som at The Killing var et par tiår eldre enn filmen i Bilde-Quizet. Lenke til kommentar
r Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ingen som har gjettet enda? Enda et til: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ingen som har gjettet enda? Flere bilder eller hint? Så langt ringer det ikke i en eneste bjelle. Lenke til kommentar
r Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ok, her er et hint: Filmen er laget av en polakk og er om Frankrike. (Beklager at jeg var treig.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå