UAM Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Et til før jeg går på jobb: Lenke til kommentar
UAM Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Et lite hint, siden jeg ikke får lagt ut bilder på jobben. En av hovedrolleinnhaverne har vært med i Porkys............ Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg fortsetter.... Litt enkel kanskje, men lykke til allikevel Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Secretary? Mener jeg har en kinoplakat med dét bildet på. Er dog veldig usikker. Endret 7. oktober 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Kutt ut, er naturligvis The secretary EDIT: Alle som ikke har sett den, BØR infinne seg hos nærmeste DVDutleie sporenstreks! Endret 7. oktober 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Beklager sen oppfølging. Glemte rett og slett hele sulamitten. Noen andre kan ta over, har ikke tid nå. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Gigli? Åpenbart riktig, bildet er hentet fra bildene til Gigli på imdb. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Aldri sett den. Men vet LarsP digger den så ;--p ny: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ingen som klarer denne geniale filmen? Fortellen her er virkelig uforglemmelig. Hvor er LarsP når vi trenger han Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Gjette på The Beast of Yucca Flats. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 The Killing? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 The Killing? I second that! (selvom jeg er litt usikker.. Beste forslaget jeg kan komme på) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Etter litt tenketid så ble jeg mer og mer sikker og etter en slags bekreftelse fra DoctorMacabre (dont worry, jeg tar alt ansvar ), så prøver jeg med et nytt bilde (arrester meg hvis jeg tok feil Njål). Endret 9. oktober 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Nytt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå