SkyMarshall Arts Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvorfor er det KUN asiatiske filmer i denne tråden? *YAAAAWN* Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 *Snikende Tiger, Skjult Drage* ?? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvorfor er det KUN asiatiske filmer i denne tråden? *YAAAAWN* Meget sterk overdrivelse, kikk gjennom et par sider og tell hvor mange asiatiske filmer du finner og hvor mange vestlige du finner. Asiatisk er helt klart ikke dominerende. Og hvis det bare var screenshots fra Hollywood blockbusters så hadde det vært litt for enkelt. Syns egentlig vi har en ganske fin blanding. *Snikende Tiger, Skjult Drage* ?? Nope. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ett eller annet med Rei elns? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Tittelen har ingenting med 'Rei' å gjøre, hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ahh.. den filmen har jeg sett.. men ingen anelse om hva den heter Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Musa? Har ikke sett den, men de bildene får meg til å tenke i de baner. (Minner meg forøvrig litt om Bichunmoo.) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Ikke Musa. Denne filmen er fra 80-tallet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Nopes. Her har dere en skuespiller jeg håper de fleste med respekt for seg selv kjenner igjen. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Shoguns Shadow eller Shogun Iemitsu no ranshin Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvorfor er det KUN asiatiske filmer i denne tråden? *YAAAAWN* Oppgaver siste måned, uthevete er asiatiske: Se7en Santa Claus Conquers The Martians Horí, má panenko/The Fireman's Ball/Det brenner, min skjønne Dead Man Invasion of the Body Snatchers The Beguiled Necronomicon/H.P. Lovecraft's Necronomicon, Book of the Dead/Necronomicon: Book of Dead Dersu Uzala In the Year of the Pig Tom yum goong Jakarta Chelovek s Kinoapparatom Godzilla: Final Wars tremors 4 Namgeuk-ilgi/Antarctic Journal The Night of the Hunter Down by Law Nukie Returner Pianisten Full Metal Jacket Layer Cake Gosford Park It's all gone pete tong The new guy L.A. Confidential Oldboy Agitator Cha no aji/Taste Of Tea Oh! Mikey Vangelo Secondo Matteo Howard The Duck Silent Running The Innocents La Strada Zivot Je Cudo/Life Is a Miracle The Nutty Professor A High Wind in Jamaica Replicant Riding The Bullet Janghwa, Hongryeon/A Tale of Two Sisters The Insider Dolls The Astro-Zombies Shogun Iemitsu no ranshin/Shoguns Shadow Hvis jeg ikke blingser noe alldeles forferdelig er 12 av 45 oppgaver asiatiske, dvs litt over en fjerdedel. Men du mente kanskje ikke lagd i Hollywood etter år 2000, eller noe deromkring? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvorfor er det KUN asiatiske filmer i denne tråden? *YAAAAWN* Oppgaver siste måned, uthevete er asiatiske: Se7en Santa Claus Conquers The Martians *og et utall andre... forkorte quoten* Jeg skjønner. Nei jeg mente egentlig ingenting annet enn at det har vært en eller annen (for meg) totalt ukjent asiatisk film som har vært spørsmålet vær gang jeg har vært innom - noe som har stoppa meg fra å svare. Men da vil det heller si at jeg har vært uheldig med tidspunktene jeg har vært innom. Med andre ord; I'll shut up now! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men da vil det heller si at jeg har vært uheldig med tidspunktene jeg har vært innom. Med andre ord; I'll shut up now! Nei, for all del, kom heller innom oftere, og svar på de du mener det er noe kjent med*. Men selvfølgelig, når noen poster et bilde av Arnold med metallskalle synlig gjennom et sår og rødt kameraøye, eller Michael Keaton i ca 10cm tykk muskel-latex, kan du ikke regne med at oppgavene står uløst så veldig lenge. *Ikke si det til noen, men det er faktisk noen av oppgavene jeg har besvart jeg ikke har sett selv, men kjenner igjen skuespillere, og/eller har lest om plottet, sett plakat e.l. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da kommer jeg med en ny, (ikkeasiatisk): Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fyren til høre, er det David Strathairn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå