Ceaucescu Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hm, kan det være The Insider? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kitano's Dolls? Japp, det skal være Snickers og Twist. Din tur, igjen. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 james Bond - Dr. NO :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ingen som kjenner dette historiske stykket filmkunst? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er vi lei denne tråden? Nei, det er vi ikke. Host opp et bilde anyone...........Ingen som vil? Ok, her er en lett en for å kickstarte det hele... det var Riding The Bullet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ingen som kjenner dette historiske stykket filmkunst? Jeg tror ikke det. Er det en Re-Animator-thingy? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ingen som kjenner dette historiske stykket filmkunst? Jeg tror ikke det. Er det en Re-Animator-thingy? Eldre enn filmen Re-Animator, men i og for seg et reanimasjons-plot (å kalle det et plot er kanskje å gi det for my kred ). Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Her er de to mest kjente skuespillerne i filmen: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ingen som kjenner igjen Tura og faren til Davind, Keith og Robert: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 The Astro-Zombies? (Syns han lignet litt på David Carradine og når du nevnte han var faren, så fant jeg fort ut hvem det var. Så var det bare å finne en film med både han og noen som heter Tura). Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) The Astro-Zombies?noen som heter Tura... Den fantastiske Tura Santana (noen burde skamme seg hvis de ikke har sett Faster, Pussycat! Kill! Kill!): Og Edit: Må bare legge inn link til bilde fra Faster Pussycat! Kill! Kill!. Endret 5. oktober 2005 av Njål Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er vi lei denne tråden? Nei, det er vi ikke. Host opp et bilde anyone...........Ingen som vil? Ok, her er en lett en for å kickstarte det hele... det var Riding The Bullet Huff for en møkkafilm Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (noen burde skamme seg hvis de ikke har sett Faster, Pussycat! Kill! Kill!) *Skammer meg* Har bare sett Beyond the Valley of the Dolls av Russ Meyer. Av en eller annen grunn er det så tungt å sett på filmene hans. Gidder aldri å starte. Men skal nok se de fleste, prioriterer bare andre filmer først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå