Njål Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Filmen er fra de siste par årene. Et bilde til: Lenke til kommentar
UAM Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Uff, er tråden inne i en Asiaxplotationbølge igjen nå da. Jeg som endelig har fått Frappet et par godinger. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Beklager sent svar, folkens: Njål, du hadde rett! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Beklager sent svar, folkens: Njål, du hadde rett! Nesten imponert over det, siden jeg ikke har sett filmen, og det er magert med bilder fra den på nettet så vidt jeg kan se. Uff, er tråden inne i en Asiaxplotationbølge igjen nå da. Jeg som endelig har fått Frappet et par godinger. Min oppgave er ikke exploitation, hverken asia eller annen. Filmen har blitt vist ved flere festivaler (også store mainstream), og vunnet priser ved en del av dem. Bilde: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Regissøren har tidligere både jobbet med animasjon og redigert et par filmer (som i motsetning til denne nok kunne kalles Asiaxplotation eller noe sånt). Vil vedde på at de aller, aller fleste (også blant de mer Euro/US-fikserte) har sett noe han har vært involvert i. Nytt bilde: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Et til, her med den vel lettest gjenkjennelige skuespilleren: Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Cha no aji/Taste Of Tea? Så ganske så artig ut igrunn. S, Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Cha no aji/Taste Of Tea?Så ganske så artig ut igrunn. S, Det er riktig. Og det er riktig (men mer enn ganske artig, de som er interessert kan lese omtaler av dvden her og/eller her. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Den virker mildt sagt flott... menneh... den var dog ikke lett å få tak i under tollpris gitt. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er vel 'Oh! Mikey', tenker jeg. Nytt bilde: Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Vangelo Secondo Matteo! Hint til bildet: George Lucas produserte denne. Han brukte mange mange millioner på å lage den. Den er en av tidenes mest slaktede filmer. Fortjent også. Endret 22. september 2005 av Svankmajer Lenke til kommentar
UAM Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg vet jeg har rett, så jeg foregriper begivenheten. Nytt bilde: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er vel en parodi på star wars... Lenke til kommentar
UAM Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nei, filmen er eldre en Star Wars. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ELDRE? ÅGIDLARSEN finnes det scifi-filmer fra FØR 1977? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå