Maskinfører Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Neffi skrev (På 11.1.2024 den 7:14 PM): Dette er hvordan man i filmen møter streikere og kan, men ta meg ikke på ordet, være opphav til ordtaket å skyte spurv med kanoner: Alamo ? 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april ClarkGable skrev (10 timer siden): brooke eller noe fransk. WB Clark! Godt å se at du holder deg fast. Se hvem katta dro inn, @Krig og fred 😀 1 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april On 5.4.2024 at 4:10 AM, ClarkGable said: brooke Forandre 1 bokstav i det navnet so har du regisøren Ikke noe fransk heller. Kommer med nytt bilde i morgen hvis ingen tar den. Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april 1 hour ago, JohnMerrick said: High Anxiety Riktig Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Er det noen som klarer denne? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april JohnMerrick skrev (1 minutt siden): Ny: Jeg var før deg. 😌😌 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Juniper tree, men det var ikke din tur. Regler for tråden står i første post. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april JohnMerrick skrev (7 minutter siden): Juniper tree, men det var ikke din tur. Regler for tråden står i første post. Det er rett, men feil skrevet. Oj beklager, jeg glemte og lese reglene. Min feil. 🙄🙄 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april (endret) JohnMerrick skrev (17 minutter siden): Ny: Har ingen anelse hvilken film det er fra. 🤔🤔 Med andre ord, pass fra meg. Endret 7. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Crazy, stupid, love? @TheDarkSycamore - SCM kan godt få legge ut neste oppgave for meg, hvis det er rett! Tar du ballen hvis den er rett @TheDarkSycamore - SCM? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Stemmer, det r Crazy, stupid love Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå