ClarkGable Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar toro6 skrev (4 timer siden): Birdy. Her måtte jeg scrolle gjennom Nic Cage filmer på jakt etter navnet Columbato. Ikke i nærheten av å ha sett den! Kul oppgave. Helt riktig så klart toro. Prøver å fiske frem noen nye filmer. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Usikker på om denne har vært oppe før. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar (endret) Butch Cassidy and the Sundance Kid? Tror egentlig ikke det. Endret 19. januar av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Det er Dreyfuss men slit med å finne rett film. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Jepp. Det er Stand by me. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Jeg har sett den en gang. Men burde kanskje ringt noen bjeller med toget. Ny: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Session 9. Den har jeg ikke hørt om en gang, fant den på imdb via CSI Miami. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar JohnMerrick skrev (1 time siden): Session 9. Den har jeg ikke hørt om en gang, fant den på imdb via CSI Miami. Riktig John. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå