Neffi Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar ClarkGable skrev (15 minutter siden): Kan det være Vivien Leigh i sort hvitt. Å Kurt Russell i sort tank top? Sort hvit er fra The Third Man, Alida Valli. Kan noen ta denne runden for meg? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Neffi skrev (8 minutter siden): Sort hvit er fra The Third Man, Alida Valli. Kan noen ta denne runden for meg? Ok, takk. Ikke lenge siden jeg så den filmen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar toro6 skrev (2 minutter siden): Å ja, Renfield? Rett. Kveldens film for meg. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Ikke fått sett enda, men den er jo på radaren. Ny. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Her er jeg blank dessverre. Men den ser interessant ut. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Vi har faktisk Naomi Watts og Doug Jones der også, men det er ikke lett å se. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Da blir det nok Tank Girl. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Jeg tester en jeg ikke har sett selv enda. Ny: Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar (endret) Er det Der siebente Kontinent/The Seventh Continent? Endret 16. januar av Neffi 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Neffi skrev (7 timer siden): Er det Der siebente Kontinent/The Seventh Continent? Helt rett. Beklager sent svar men dagen i dag har gått i husvask. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar ClarkGable skrev (Akkurat nå): Beklager sent svar men dagen i dag har gått i husvask. Usj, for en sexy setning! Tror jeg må ta meg en kald dusj, eller bare tenke på Sindre Finnes. Ja, det funket. Ny: 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Og nå en god kopp te. Where the Wild Things Are. Veldig ålreit stil på den filmen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå