tigerdip Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 It's all gone pete tong ? Er det rett kan førstemann som har lyst få legge inn oppgave. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 It's all gone pete tong ? Er det rett kan førstemann som har lyst få legge inn oppgave. Jepp det er rett. Da er det fritt fram for den som har lyst da? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Nytt bilde: Lykke til! EDIT: Filmen er ikke svart/hvitt, hvorfor bildet er det, vet jeg ikke. Endret 18. september 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Lignet litt på Guy Pearce. L.A. Confidential? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Tror det er korrekt. Dessuten må folk slutte å direktelinke til bilder. Last ned, bytt filnavn, last opp på hw.no. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Tror det er korrekt. Dessuten må folk slutte å direktelinke til bilder. Last ned, bytt filnavn, last opp på hw.no. Enig. Og enig. Når man får oppdateringsemail (når det virker) står jo URL'en i mail'en, så hvis navnet er en del av URL er det umulig å ikke se det. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Da kjører vi på med en ny oppgave: Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oldboy? Jepp, det er riktig. Filmen kommer for øvrig på kino her i Norge neste uke. "I ekstremvoldens favntak." Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hahaha, for en latterlig overskrift. Ekstremvold meg i stumpen. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Så og si samme bilde jeg postet for 11 måneder siden :!: : Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Så og si samme bilde jeg postet for 11 måneder siden :!: : Beklager, det visste jeg virkelig ikke. Det nå iallfall din tur, sep. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oldboy? Jepp, det er riktig. Filmen kommer for øvrig på kino her i Norge neste uke. "I ekstremvoldens favntak." Fantastisk film, men to år er ærlig talt alt for lenge å vente. Nytt bilde: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå