Neffi Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar KANE2009 skrev (1 minutt siden): Hehe, jeg skulle til å spørre om det er Solomon + meg - 2009 🤣 Hahaha, jeg trodde du hadde gått å lagt deg, sånn at det var trygt! 😂 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Njæ, hadde lagt meg litt men som far til en prematur baby så er det litt som i forsvaret: man sover når man kan 😅 Noen andre må nesten ta min tur denne gangen! 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg takker alle for følget og finner køya selv her nå, så får de 'voksne' ta seg av oppgaven. Hører du det @ClarkGable? Nå skal småtassen i seng, og du får vokte fortet. 💞 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Den er god. Mottat og godtatt. Ny: 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar (endret) : Endret 14. januar av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar JohnMerrick skrev (2 timer siden): Children of Men. Helt rett John. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Dessverre kommer jeg ikke på noe her. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar ClarkGable skrev (4 minutter siden): Dessverre kommer jeg ikke på noe her. Du kan få et lite hint i alle fall; i dag poster jeg bare filmer fra Island. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar ClarkGable skrev (1 minutt siden): Beautiful Beings? Se der ja! Du tok den. Gleder meg til å se hva du har på menyen idag! 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg gikk glipp av denne, da jeg satt og så en film... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå