ClarkGable Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar (endret) Er det no øst europeisk hostel typ film? Endret 12. januar av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Tror denne utspiller seg i statene. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Evil Dead Rise. Gir vel godkjent der, da det er litt slitsomt å hente bilder fra Fancaps. 😅 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar toro6 skrev (6 minutter siden): Evil Dead Rise. Gir vel godkjent der, da det er litt slitsomt å hente bilder fra Fancaps. 😅 Ok. 75% i mål. Den har jeg ikke sett, men registrert gode omtaler. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar 75% riktig, 100% av tiden. Ny: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Neffi skrev (25 minutter siden): Nattsvermeren? Yes. Det er riktig film Neffi. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Tror jeg utmattet alle i tråden sist runde, så denne blir enkel! 🎁 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Lett vis du har sett den. Hehe. La den stå så får vi se når folk våkner utover dagen. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar KANE2009 skrev (3 minutter siden): Kan det være: ⛔👀🆙? Haha! Ja det er det!! Din tur til å snurre film! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ugh, jeg suger på dette her og synes generelt sett det er mye morsommere å gjette enn å legge ut oppgaver 😅 But here goes, beklager om det ikke er god nok kvalitet eller lignende: 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Don't Be a Menace? Ser i alle fall ut som en Wayans film. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar toro6 skrev (1 minutt siden): Don't Be a Menace? Ser i alle fall ut som en Wayans film. Jeg tror det er en annen, men vil ikke si det, for da må jeg lage neste oppgave 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå