Ueland Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 olsenbanden! Helt korrekt Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 har folket sett denne da? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Når du svarer først, og legger inn nytt bilde med 'Edit' i samme post på et senere tidspunkt er det ofte folk ikke registrerer at det er kommet ny oppgave. Vel, når jeg er bombesikker på at jeg har rett, gidder jeg ikke å vente på bekreftelse. Og når dét er tilfellet, skriver jeg alltid noe à la "nytt bilde blir straks lagt ut i denne posten". Uansett syns jeg det er bedre å komme med et bilde eller to til før man gir svaret, det hender at hukommelsen trenger hjelp. Ja, jeg er helt enig i det. Det er bare begrenset hvor mange bilder man kan finne, spesielt av filmer som Nukie, på Google. Og hva The Night of the Hunter - og filmer som er av den eldre sorten - angår, så er det min erfaring at det krever haugevis med både bilder og hint for å friske opp hukommelsen. Det er ikke alltid jeg har tid til å følge opp, og da endte det opp på denne måten nå. Uansett, jeg ser poenget ditt, og skal ta det til etterretning i fremtiden. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 har folket sett denne da? Ja, det er Returner. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 har folket sett denne da? Ja, det er Returner. Er den noe tess? Den ser ganske så spennende ut. Sorry for avsporing. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Verdt det hvis du er i markedet for visuelt kuul sci-fi som ikke nødvendigvis henger helt på greip. Og hvis du ikke gir for mye for den (tror jeg ga ca $6 med frakt fra Wow i fjor(?)). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Verdt det hvis du er i markedet for visuelt kuul sci-fi som ikke nødvendigvis henger helt på greip. Og hvis du ikke gir for mye for den (tror jeg ga ca $6 med frakt fra Wow i fjor(?)). Det hørtes egentlig ut som noe jeg kunne like. Takk for hurtig svar. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvilken film? Er den beste filmen som er lagd etter min mening Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Full Metal Jacket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Nytt: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvilken film? Altså, Njål sin tur?` Den som klarer wh1te sin oppgave bør Njål en sjanse til å lage en ny. (Han klarer den sikkert før resten her inne, så det er vel egentlig ikke noe stress =P) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Tydelig at noen ikke har giddet å sjekke reglene her (Ustedalen; Det er din tur hvis du har løst forrige oppgave, eller det har gått minst seks timer siden svar på oppgave er bekreftetet, eller 24 timer uten aktivitet. Ingen av delene er oppfylt). White kan godt overta min tur (jeg svarte riktig på site opgave etter tur, men krister461 har ikke bekreftet det). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Whoops. Go ahead, Njål. Fikk det ikke med meg. Edit: Min oppgave er uansett kanonenkel. Endret 16. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 skudd i blinde på wh1te's oppgave... Layer Cake? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 skudd i blinde på wh1te's oppgave... Layer Cake? Da kan jeg svare for wh1te og si at det er veldig riktig, knall film. Din tur til å legge ut et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå