ClarkGable Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Krig og fred skrev (26 minutter siden): No Escape. Den hadde jeg kopiert på vhs. Helt rett også, så klart KOF. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Og, da kommer en av mine absolutt ynglingsfilmer. Som gjør meg blank i øyene hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Får litt Altered States vibber, men noe ulik stil da. Lenke til kommentar
Hugin Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Krig og fred skrev (23 minutter siden): Karate kid? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) Jeg liker delen der han flyr rundt i glasskule-romskipet sitt. Ny. Endret 8. januar av toro6 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Ganske sikker jeg ikke har sett denne. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) Eneste jeg har sett med han duden er Star Trek. Endret 8. januar av Krig og fred Leif Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar 3 minutes ago, Krig og fred said: Eneste jeg har sett med han duden er Star Trek. Bør få sett Hell or High Water, i det minste. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Riktig. Da er det bare å finne frem en film! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå