Krig og fred Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Det er noe kjent med hun dama. Hvor har jeg henne fra, mon tro? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar JohnMerrick skrev (22 minutter siden): Pig Det er riktig John. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Jeg mente jeg kjente igjen hun damen, så ble de to siste enkelt. Ny: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Krig og fred skrev (3 minutter siden): Glass Onion. Korrekt KOF. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Den var litt i det letteste laget, da 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar The Last Action Hero. Hmm. Den har jeg sett mange ganger. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Hah, riktig. Og Charles Dance var genial, som vanlig. Endret 7. januar av Krig og fred 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Klarte ikke koble den hvite dressen. Ny: Endret 7. januar av ClarkGable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå